Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Lost&Found

Σύμφωνα με δεδομένα από τον ξενοδοχειακό κλάδο, το 52% των ταξιδιωτών παραδέχονται ότι ξεχνάνε αντικείμενα μετά την αναχώρηση τους από το ξενοδοχείο που διαμένανε

Mια υπηρεσία που τα ξενοδοχεία συνήθως δεν δίνουν την δέουσα προσοχή είναι η αναζήτηση και εύρεση χαμένων αντικειμένων(lost and found). Ωστόσο, η υπηρεσία αυτη μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την πιστη στο brand και το customer service.

Θα πρέπει να εφαρμοστεί ένα σχέδιο δράσης. Το σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση αυτών των περιστατικών δεν θα σημάνει τίποτα εάν το προσωπικό του ξενοδοχείου δεν είναι ενήμερο γι’ αυτό και δεν μπορεί να το εφαρμόσει αποτελεσματικά. Θα πρέπει να εκπαιδευτεί το σύνολο του προσωπικού σε αυτό το σχέδιο δράσης

Ένα αντικείμενο που ξεχνιέται από έναν επισκέπτη είτε στο δωμάτιο είτε στον κοινόχρηστο χώρο και εντοπίζεται από οποιοδήποτε μέλος του προσωπικου θα πρέπει να χαρακτηρίζεται lost and found.

, Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

Θα πρέπει να υπάρχει ένας συγκεκριμένος χώρος στον οποίο θα γίνεται η απόθεση αντικειμένων που έχουν χαθεί και βρεθεί Τα χαμένα αντικείμενα πρέπει να φυλάσσονται σε ένα κλειδωμένο ντουλάπι, γραφείο με περιορισμένη πρόσβαση η ακόμα και χρηματοκιβώτιο για αντικείμενα αξίας.

Το προσωπικό εκπαιδεύεται να παραδίδει τα αντικείμενα στο συγκεκριμένο σημείο, με τα πολύτιμα αντικείμενα να λαμβάνουν άμεση προτεραιότητα. Όλα τα αντικείμενα που λαμβάνονται πρέπει να εγγράφονται σε ένα μητρώο αντικειμένων .

Όλα τα αντικείμενα, ανεξαρτήτως αξίας καθώς και αντικείμενα μηδαμινής αξίας μπορεί να έχουν ανεκτίμητη συναισθηματική αξία και πρέπει να εγγράφονται στο μητρώο. Τα αντικείμενα πρέπει να τοποθετούνται σε σακούλα από πλαστικό σημειώνοντας τον αύξων αριθμό από το μητρώο, την τοποθεσία που βρέθηκαν, την ημερομηνία, το όνομα του ατόμου που βρήκε το αντικείμενο κ.λπ.

Για να είναι επαρκώς εκπαιδευμένο το προσωπικό θα πρέπει να είναι σε θέση να απαντάει στις παρακάτω ερωτήσεις

1. Ποια είναι η διαδικασία εάν βρεθεί ένα αντικείμενο

2. Σε ποιον απευθυνόμαστε όταν βρεθεί ένα αντικείμενο

2. Πού φυλάσσονται τα χαμένα αντικείμενα;

3. Γιατί είναι σημαντικό να καταγράφονται όλα τα αντικείμενα στο μητρώο

4. Ποια είναι η διαδικασία για τα μη πολύτιμα αντικείμενα;

Εάν δεν έχει αναζητηθεί καποιο αντικειμενο που βρέθηκε και είναι εφικτό να εντοπιστεί ο κάτοχος θα πρέπει να σταλεί email για να τον ενημερώσει για το χαμένο αντικείμενο . Όταν ένας επισκέπτης καλεί το ξενοδοχείο για να ρωτήσει για καποιο χαμένο αντικείμενο, μόνο συγκεκριμένο εντεταλμένο από την διεύθυνση το οποίο διατηρεί το μητρώο των lost and found πρέπει να ανταποκριθεί στο τηλεφώνημα. Μόλις το αντικείμενο σταλεί στον επισκέπτη / συλλεχθεί από εξουσιοδοτημένο άτομο του επισκέπτη, πρέπει να γίνει κατάλληλη καταχώρηση στο σύστημα.

Υπάρχουν ξενοδοχεία τα οποία εάν δεν εντοπιστεί ο κάτοχος η δεν αναζητηθεί το αντικείμενο μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρονικού ορίου(3 μήνες για παράδειγμα) τότε το αντικείμενο παραδίδεται στο άτομο που το βρήκε

, Διαδικασία Lost and Found στα ξενοδοχεία

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top