Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

restaurantmarketing

Ίσως την παρακάτω ιστορία να την έχετε ακούσει ξανά καθώς είναι από το 2017, όμως θα είναι για πάντα μια μοναδική περίπτωση την οποία δύσκολα θα συναντήσουμε ξανά.

Το εστιατόριο “Shed at Dulwich” στο Λονδίνο έχει μια εντυπωσιακή ιστορία που αποτελεί ένα ενδιαφέρον κεφάλαιο στην ανάπτυξη του ψηφιακού μάρκετινγκ και της επιρροής των κοινωνικών μέσων. Η ιστορία του Shed at Dulwich είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα του πώς η δύναμη του διαδικτύου μπορεί να δημιουργήσει φαινόμενα και να επηρεάσει την κοινή γνώμη.

Ένας δημοσιογράφος από το Λονδίνο εν ονόματι Oobah Butler, αποφάσισε να δείξει πόσο εύκολο είναι το να χειργαγωγήσεις ιστοσελίδες κριτικής όπως είναι π.χ. το Trip Advisor, ενώ έβαλε τους φίλους του να γράψουν μερικές εξαιρετικές κριτικές για ενα εστιατόριο που υπότιθεται ότι βρίσκεται σε μια από τις πιο μοδάτες περιοχές της πόλης του, χωρίς όμως να υπάρχει πραγματικά

Παράλληλα, ανέβασε ψεύτικες φωτογραφίες των πιάτων του The Shed, αναμιγνύοντας κρέμα ξυρίσματος, ταμπλέτες πλυσίματος ρούχων, κι ό,τι άλλο βάζει ο νους σας για να αποτυπωθούν στον φωτογραφικό φακό οι υποτιθέμενες γκουρμεδιές. Στη συνέχεια, ξεκίνησε να καλεί ανθρώπους να κάνουν κρατήσεις μέσω του τηλεφώνου. Η αντίδραση ήταν απίστευτη. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, το Shed at Dulwich έγινε το πρώτο εστιατόριο στο Λονδίνο με λίστα αναμονής με εκατοντάδες πελάτες.

Eφτασε στο σημείο όχι μόνο να είναι κορυφαίο στην κατάταξη του Tripadvisor για δύο εβδομάδες αλλά να είναι και ρεζερβέ για περίπου έξι εβδομάδες.

Η δύναμη του διαδικτύου αποδεικνύεται εκπληκτική. Με απλές κινήσεις, μπορεί να δημιουργήσει φαινόμενα που ξεγελούν τον καθένα. Από εστιατόρια που δεν υπάρχουν μέχρι προσωπικότητες που διαμορφώνονται στα social media, η διαδικτυακή παρουσία μπορεί να δημιουργήσει εντυπωσιακά σενάρια. Αυτό το φαινόμενο αναδεικνύει τη σημασία της κριτικής σκέψης και του ελέγχου πληροφοριών στην εποχή της υπερ-σύνδεσης

, Πως ανύπαρκτο εστιατόριο έγινε το πιο exclusive και εξεζητημένο εστιατόριο, κορυφαίο στην κατάταξη στο Tripadvisor

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top