Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

mobbing ξενοδοχεία

Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι ένας χώρος όπου άτομα εργάζονται με ουσιαστικό σεβασμό στο ίδιο το επάγγελμα, tην ιδιότητά τους και κατά επέκταση στους συνάδελφους και επισκέπτες

Για πολλούς όμως δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική, καθώς ο ξενοδοχειακός κλάδος αμαυρώνεται από εργαζόμενους, στελέχη και ξενοδόχους που επιδεικνύουν άσχημη, ταπεινωτική , υποτιμητική και ρατσιστική συμπεριφορά προς νέους εργαζόμενους, άτομα διαφορετικής εθνικότητας, διαφορετικού φύλου η απλά άτομα που δεν “πηγαίνουν με τα νερά τους”

Σε ομάδες ξενοδοχουπαλληλων στα social media καθημερινά βλέπουμε μαρτυρίες που ακόμα και οι μισές να ευσταθούν τότε το πρόβλημα χρήζει άμεσης αντιμετώπισης με δραστικές ενέργειες

Με τον όρο mobbing εννοείται η ηθική παρενόχληση εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους. Είναι δηλαδή κάθε καταχρηστική συμπεριφορά που εκδηλώνεται με λόγια, πράξεις, γραπτά μηνύματα και μπορεί να ζημιώσει την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια ή τη σωματική ή ψυχική ακεραιότητα ενός εργαζομένου, να θέσει σε κίνδυνο την εργασία του ή να διαταράξει το εργασιακό κλίμα. 

Ουσαστικα το mobbing είναι μια μορφή βίας. Εξαιτίας αυτής της μορφής βίας, οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία συχνά χάνουν τα κίνητρα τους και είναι λιγότερο ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι στη εργασία τους. Ακόμη, εγκαταλείπουν τη δουλειά τους εξαιτίας όλων των άσχημων πραγμάτων που συμβαίνουν

Εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν τέτοιες συμπεριφορές συχνά υπομένουν σιωπηλά βάσανα, φοβούνται τιμωρία ή περαιτέρω απομόνωση αν μιλήσουν. Αυτό το τοξικό περιβάλλον μπορεί να οδηγήσει σε στρες, άγχος, κατάθλιψη και να επηρεάσει αρνητικά τόσο την ψυχική όσο και τη σωματική ευεξία.

, Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

Ο εκφοβισμός στο χώρο εργασίας εμποδίζει την επαγγελματική ανάπτυξη, με τα θύματα να παλεύουν να αποδώσουν τα μέγιστα κάτω από συνεχή πίεση. 

Για την αντιμετώπιση τέτοιων συμβάντων στα ξενοδοχεία πρέπει να καλλιεργηθεί μια κουλτούρα διαφάνειας και μηδενικής ανοχής σε τέτοιες πρακτικές

Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ενθαρρύνονται να αναφέρουν περιστατικά χωρίς φόβο για την εξάλειψη τέτοιων τοξικών συμπεριφορών και να είναι πεπεισμένοι ότι η διοίκηση θα πάρει μετά μετά από τις αναφορές.

Η αυστηρότερη επιβολή της νομοθεσίας κατά των διακρίσεων, σε συνδυασμό με την ταχεία και αποφασιστική δράση κατά των παραβατών, στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν γίνονται ανεκτές

Μηδενική ανοχή στον εργασιακό εκφοβισμό και στα ανάλογα αρνητικά φαινόμενα στον χώρο  εργασίας.

, Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top