Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

mobbing ξενοδοχεία

Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι ένας χώρος όπου άτομα εργάζονται με ουσιαστικό σεβασμό στο ίδιο το επάγγελμα, tην ιδιότητά τους και κατά επέκταση στους συνάδελφους και επισκέπτες

Για πολλούς όμως δυστυχώς η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική, καθώς ο ξενοδοχειακός κλάδος αμαυρώνεται από εργαζόμενους, στελέχη και ξενοδόχους που επιδεικνύουν άσχημη, ταπεινωτική , υποτιμητική και ρατσιστική συμπεριφορά προς νέους εργαζόμενους, άτομα διαφορετικής εθνικότητας, διαφορετικού φύλου η απλά άτομα που δεν “πηγαίνουν με τα νερά τους”

Σε ομάδες ξενοδοχουπαλληλων στα social media καθημερινά βλέπουμε μαρτυρίες που ακόμα και οι μισές να ευσταθούν τότε το πρόβλημα χρήζει άμεσης αντιμετώπισης με δραστικές ενέργειες

Με τον όρο mobbing εννοείται η ηθική παρενόχληση εργαζομένων στο χώρο εργασίας τους. Είναι δηλαδή κάθε καταχρηστική συμπεριφορά που εκδηλώνεται με λόγια, πράξεις, γραπτά μηνύματα και μπορεί να ζημιώσει την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια ή τη σωματική ή ψυχική ακεραιότητα ενός εργαζομένου, να θέσει σε κίνδυνο την εργασία του ή να διαταράξει το εργασιακό κλίμα. 

Ουσαστικα το mobbing είναι μια μορφή βίας. Εξαιτίας αυτής της μορφής βίας, οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία συχνά χάνουν τα κίνητρα τους και είναι λιγότερο ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι στη εργασία τους. Ακόμη, εγκαταλείπουν τη δουλειά τους εξαιτίας όλων των άσχημων πραγμάτων που συμβαίνουν

Εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν τέτοιες συμπεριφορές συχνά υπομένουν σιωπηλά βάσανα, φοβούνται τιμωρία ή περαιτέρω απομόνωση αν μιλήσουν. Αυτό το τοξικό περιβάλλον μπορεί να οδηγήσει σε στρες, άγχος, κατάθλιψη και να επηρεάσει αρνητικά τόσο την ψυχική όσο και τη σωματική ευεξία.

, Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

Ο εκφοβισμός στο χώρο εργασίας εμποδίζει την επαγγελματική ανάπτυξη, με τα θύματα να παλεύουν να αποδώσουν τα μέγιστα κάτω από συνεχή πίεση. 

Για την αντιμετώπιση τέτοιων συμβάντων στα ξενοδοχεία πρέπει να καλλιεργηθεί μια κουλτούρα διαφάνειας και μηδενικής ανοχής σε τέτοιες πρακτικές

Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ενθαρρύνονται να αναφέρουν περιστατικά χωρίς φόβο για την εξάλειψη τέτοιων τοξικών συμπεριφορών και να είναι πεπεισμένοι ότι η διοίκηση θα πάρει μετά μετά από τις αναφορές.

Η αυστηρότερη επιβολή της νομοθεσίας κατά των διακρίσεων, σε συνδυασμό με την ταχεία και αποφασιστική δράση κατά των παραβατών, στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι τέτοιες συμπεριφορές δεν γίνονται ανεκτές

Μηδενική ανοχή στον εργασιακό εκφοβισμό και στα ανάλογα αρνητικά φαινόμενα στον χώρο  εργασίας.

, Εργασιακός εκφοβισμός και Mobbing στον ξενοδοχειακό κλάδο 

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top