Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

mistakes at jobs 2

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας που έκανε τον ίδιο να ξεχωρίζει σαν ανθρώπινη φυσιογνωμία.

Το συμβάν συνέβη τη δεκαετία του 1950, όταν ένας πωλητής, εργαζόμενος της IBM έκανε ένα λάθος που στοίχισε στην εταιρεία τον αστρονομικό ποσό των 600.000 δολαρίων. Η αντίδραση πολλών επιχειρηματιών σε μια τέτοια κατάσταση θα ήταν πιθανόν και η απόλυση του υπαλλήλου. Ωστόσο, ο Tom Watson είχε μια διαφορετική προσέγγιση.

Αντί να αντιδράσει με οργή, ο Watson αποφάσισε να συναντήσει τον πωλητή από κοντά. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο πωλητής ανέλαβε πλήρως την ευθύνη για το λάθος του και περίμενε τις συνέπειες. Αντί για αυτό εξέφρασε τη στήριξή του και την κατανόησή του για το λάθος που είχε κάνει ο υπάλληλός του.

Μάλιστα όταν ερωτήθηκε γιατί δεν απέλυσε τον συγκεκριμένο υπάλληλο ο ίδιος απάντησε

“Ξόδεψα 600.000 δολάρια για να τον εκπαιδεύσω . Γιατί να χρησιμοποιήσει κάποιος άλλος την εμπειρία του αυτή”

Ένας σημαντικός παράγοντας στην αντιμετώπιση αυτή του Tom Watsonειναι ότι ο υπάλληλος αναγνώρισε το λάθος και επισης δεν το είχε επαναλάβει στο παρελθόν.

Ανθρώπινη Πτυχή: Οι υπάλληλοι είναι άνθρωποι και κάθε άνθρωπος κάνει λάθη. Το να συγχωρούνται λάθη αποτελεί ένδειξη κατανόησης και υποστήριξης

, Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Ανάπτυξη: Αντιμετωπίζοντας με αυτόν τον τρόπο λάθη μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για μάθηση και βελτίωση. Όταν κάποιος κάνει ένα λάθος και συγχωρείται, μπορεί να μάθει από το λάθος του και να αναπτύξει νέες δεξιότητες ή πρακτικές.

Δημιουργία Κουλτούρας Εμπιστοσύνης: Όταν κάποιος συγχωρεί λάθη δημιουργεί μια κουλτούρα εμπιστοσύνης στην επιχείρηση, όπου οι υπάλληλοι αισθάνονται ότι μπορούν να κάνουν λάθη και να μάθουν από αυτά χωρίς φόβο κατακρίσεων ή αντικρίσεων.

Συναισθηματική Ευεξία: Μπορεί να συμβάλει στη συναισθηματική ευεξία των υπαλλήλων. Αν οι υπάλληλοι γνωρίζουν ότι δεν θα τιμωρηθούν αυστηρά για κάθε λάθος που κάνουν, μπορεί να αισθανθούν λιγότερο στρεσαρισμένοι και πιο άνετα στο περιβάλλον εργασίας τους.

Αυτή η ιστορία αποτελεί ένα σημαντικό μάθημα για κάθε επιχειρηματία και ηγέτη. Μας υπενθυμίζει ότι η επιείκεια και η ανθρωπιά μπορούν να έχουν εξαιρετική αξία στον επιχειρηματικό κόσμο, καθώς ενισχύουν την εμπιστοσύνη, την αφοσίωση και την αφοσίωση των υπαλλήλων.

, Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top