Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

airport hoteltraining.gr

Η Finnair, αεροπορική εταιρεία της Φινλανδίας, αναφέρει ότι η δοκιμή ζυγισης των επιβατων των αεροσκαφων της είναι εθελοντική και θα βοηθήσει στην εκτίμηση του βάρους του φορτίου των αεροπλάνων πριν από την απογείωση. Η συλλογη δεδομενων ξεκινησε την περασμενη Δευτερα και θα διαρκεσει μεχρι και τον Μάιο ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

Η συμμετοχή των επιβατών ξεπέρασε τις προσδοκίες των υπευθύνων καθώς τις δυό πρώτες ημέρες πάνω από 600 άτομα δήλωσαν συμμετοχή

 Η διαδικασία είναι διακριτική και οι εθελοντές που συμφωνούν να ζυγιστούν, παίρνουν ένα συμβολικό δώρο.

Η Finnair χρησιμοποιεί τις δικές της μετρήσεις βάρους επιβατών και οι αρχές απαιτούν την επικαιροποίηση των δεδομένων κάθε πέντε χρόνια. Ο τελευταίος γύρος δεδομένων συλλέχθηκε μεταξύ 2017 και 2018, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας της Αεροπορίας συλλέγει επίσης τα δικά της δεδομένα σχετικά με το βάρος των επιβατών για τους υπολογισμούς μάζας και ισορροπίας των αεροσκαφών. Η τελευταία μελέτη της, το 2022, έδειξε ότι το μέσο βάρος των επιβατών δεν αυξήθηκε ή μειώθηκε σημαντικά από την τελευταία μελέτη του 2009.

Η Air New Zealand, η Korean Air, η Hawaiian Airlines έκαναν παρόμοια αιτήματα στους επιβάτες το περασμένο έτος, για να κατανοήσουν καλύτερα το μέσο βάρος για λόγους ασφαλείας. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ουζμπεκιστάν άρχισαν να ζυγίζουν τους επιβάτες για τον ίδιο λόγο το 2015.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top