Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

airport hoteltraining.gr

Η Finnair, αεροπορική εταιρεία της Φινλανδίας, αναφέρει ότι η δοκιμή ζυγισης των επιβατων των αεροσκαφων της είναι εθελοντική και θα βοηθήσει στην εκτίμηση του βάρους του φορτίου των αεροπλάνων πριν από την απογείωση. Η συλλογη δεδομενων ξεκινησε την περασμενη Δευτερα και θα διαρκεσει μεχρι και τον Μάιο ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

Η συμμετοχή των επιβατών ξεπέρασε τις προσδοκίες των υπευθύνων καθώς τις δυό πρώτες ημέρες πάνω από 600 άτομα δήλωσαν συμμετοχή

 Η διαδικασία είναι διακριτική και οι εθελοντές που συμφωνούν να ζυγιστούν, παίρνουν ένα συμβολικό δώρο.

Η Finnair χρησιμοποιεί τις δικές της μετρήσεις βάρους επιβατών και οι αρχές απαιτούν την επικαιροποίηση των δεδομένων κάθε πέντε χρόνια. Ο τελευταίος γύρος δεδομένων συλλέχθηκε μεταξύ 2017 και 2018, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας της Αεροπορίας συλλέγει επίσης τα δικά της δεδομένα σχετικά με το βάρος των επιβατών για τους υπολογισμούς μάζας και ισορροπίας των αεροσκαφών. Η τελευταία μελέτη της, το 2022, έδειξε ότι το μέσο βάρος των επιβατών δεν αυξήθηκε ή μειώθηκε σημαντικά από την τελευταία μελέτη του 2009.

Η Air New Zealand, η Korean Air, η Hawaiian Airlines έκαναν παρόμοια αιτήματα στους επιβάτες το περασμένο έτος, για να κατανοήσουν καλύτερα το μέσο βάρος για λόγους ασφαλείας. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ουζμπεκιστάν άρχισαν να ζυγίζουν τους επιβάτες για τον ίδιο λόγο το 2015.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top