Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

airport hoteltraining.gr

Η Finnair, αεροπορική εταιρεία της Φινλανδίας, αναφέρει ότι η δοκιμή ζυγισης των επιβατων των αεροσκαφων της είναι εθελοντική και θα βοηθήσει στην εκτίμηση του βάρους του φορτίου των αεροπλάνων πριν από την απογείωση. Η συλλογη δεδομενων ξεκινησε την περασμενη Δευτερα και θα διαρκεσει μεχρι και τον Μάιο ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

Η συμμετοχή των επιβατών ξεπέρασε τις προσδοκίες των υπευθύνων καθώς τις δυό πρώτες ημέρες πάνω από 600 άτομα δήλωσαν συμμετοχή

 Η διαδικασία είναι διακριτική και οι εθελοντές που συμφωνούν να ζυγιστούν, παίρνουν ένα συμβολικό δώρο.

Η Finnair χρησιμοποιεί τις δικές της μετρήσεις βάρους επιβατών και οι αρχές απαιτούν την επικαιροποίηση των δεδομένων κάθε πέντε χρόνια. Ο τελευταίος γύρος δεδομένων συλλέχθηκε μεταξύ 2017 και 2018, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας της Αεροπορίας συλλέγει επίσης τα δικά της δεδομένα σχετικά με το βάρος των επιβατών για τους υπολογισμούς μάζας και ισορροπίας των αεροσκαφών. Η τελευταία μελέτη της, το 2022, έδειξε ότι το μέσο βάρος των επιβατών δεν αυξήθηκε ή μειώθηκε σημαντικά από την τελευταία μελέτη του 2009.

Η Air New Zealand, η Korean Air, η Hawaiian Airlines έκαναν παρόμοια αιτήματα στους επιβάτες το περασμένο έτος, για να κατανοήσουν καλύτερα το μέσο βάρος για λόγους ασφαλείας. Οι αεροπορικές εταιρείες του Ουζμπεκιστάν άρχισαν να ζυγίζουν τους επιβάτες για τον ίδιο λόγο το 2015.

, Η αεροπορική εταιρεία που ξεκίνησε εθελοντική πολιτική ζύγισης επιβατών της για συλλογή δεδομένων

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top