Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

Hoteltraining.gr 7 service

Ο ιδανικός σερβιτόρος δεν είναι μια ουτοπική έννοια ούτε ένα άπιαστο όνειρο. Είναι ένας συνδυασμός από χαρακτηριστικά, άλλα έμφυτα που συνθέτουν τον χαρακτήρα του κι άλλα επίκτητα που αποτελούν το σύνολο των δεξιοτήτων του.

Αλήθεια, πως θα έπρεπε να είναι ο ιδανικός σερβιτόρος σε έναν ιδανικό κόσμο, διαθέτοντας όλα τα φυσικά χαρακτηριστικά και όλες τις δεξιότητες που θα τον έκαναν να ξεχωρίζει;

Φυσικά χαρακτηριστικά

💡Φιλικότητα και δυνατότητα προσέγγισης:
Μια ζεστή και φιλική συμπεριφορά βοηθά στη δημιουργία μιας θετικής ατμόσφαιρας για τους πελάτες. Ένας χαμογελαστός και προσιτός σερβιτόρος μπορεί να κάνει τους πελάτες να νιώσουν ευπρόσδεκτοι.

, Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

💡Επαγγελματισμός:
Η διατήρηση μιας επαγγελματικής στάσης και εμφάνισης είναι ζωτικής σημασίας στον κλάδο των υπηρεσιών. Αυτό περιλαμβάνει το να είσαι ακριβής, περιποιημένος, να τηρείς τον ενδυματολογικό κώδικα του εστιατορίου να προσέρχεσαι στην ώρα σου και να φεύγεις έχοντας ολοκληρώσει τις εργασίες σου.

💡Παρατηρητικότητα:
Η ικανότητα να δίνεις μεγάλη προσοχή στις ανάγκες των πελατών είναι απαραίτητη. Ένας καλός σερβιτόρος είναι προσεκτικός, ακούει τους πελάτες και ανταποκρίνεται αμέσως στα αιτήματα.

💡Ικανότητα προσαρμογής:
Τα εστιατόρια είναι περίεργα περιβάλλοντα με συνεχώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Ένας σερβιτόρος πρέπει να μπορεί να χειριστεί με ευκολία απροσδόκητες καταστάσεις, όπως απότομη δουλειά ή ασθένειες συναδέλφων, αλλαγές ωραρίου, ακύρωση κάποιου ρεπό.

💡 Ομαδικότητα:
Η συνεργασία με το προσωπικό της κουζίνας και το υπόλοιπο προσωπικό του σέρβις, είναι ζωτικής σημασίας. Το να είσαι ομαδικός συμβάλλει σε ένα αρμονικό περιβάλλον εργασίας και στην εργασιακή ειρήνη.

💡Τιμιότητα:
Η ειλικρίνεια και η τιμιότητα είναι σημαντικά χαρακτηριστικά. Αν δεν μπορεί να αποπνέεται το ένα ή το άλλο ή και τα δύο, τότε δεν μπορεί να δημιουργηθεί κλίμα εμπιστοσύνης.

💡Ηρεμία:
Η ενασχόληση με πλήθος πελατών, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που μπορεί να είναι προκλητικοί, απαιτεί ηρεμία και αυτοσυγκράτηση. Οι σερβιτόροι πρέπει να είναι σε θέση να χειρίζονται τις δύσκολες καταστάσεις με ηρεμία και να μην παίρνουν τα θέματα προσωπικά.

Τα συγκεκριμένα φυσικά χαρακτηριστικά μπορεί να διαφέρουν ελαφρώς ανάλογα με τον τύπο του εστιατορίου και την πελατεία του. Ωστόσο, ένας συνδυασμός επαγγελματισμούφιλικότηταςενσυναίσθησης και αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι γενικά μια ισχυρή βάση για την επιτυχία στο ρόλο.

Επαγγελματικές δεξιότητες

Για να είσαι επιτυχημένος σερβιτόρος, εκτός από κάποια στοιχεία του χαρακτήρα, χρειάζεσαι και έναν συνδυασμό τεχνικών δεξιοτήτων και νοοτροπίας εστιασμένης στον πελάτη.

💡Εξαιρετική επικοινωνία:
Η επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας για την ακριβή λήψη παραγγελιών και τη μεταφορά πληροφοριών μεταξύ της κουζίνας και των πελατών. Ένας καλός σερβιτόρος θα πρέπει να εκπαιδευτεί να ακούει τα αιτήματα.

💡Άψογη εξυπηρέτηση πελατών:
Η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών είναι μια θεμελιώδης δεξιότητα για έναν σερβιτόρο. Αυτό προϋποθέτει να ανταποκρίνεστε με αυθεντικότητα στις ανάγκες των πελατών. Το “φτιαχτό” ενδιαφέρον φαίνεται από μακριά και κάνει κακή εντύπωση. Η πρόβλεψη των αναγκών των πελατών και η έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων μπορεί να εκτοξεύσει τη συνολική εμπειρία.

💡Γνώση των προϊόντων:
Ένας σερβιτόρος θα πρέπει να έχει πλήρη κατανόηση του μενού, συμπεριλαμβανομένων των συστατικών, των μεθόδων παρασκευής και τυχόν ειδικών διατροφικών πληροφοριών. (αλλεργιογόνα και διατροφικές ιδιαιτερότητες)
Το να μπορείς να κάνεις συστάσεις με βάση τις προτιμήσεις των πελατών ή τους διατροφικούς περιορισμούς είναι πολύτιμη δεξιότητα.

💡Διαχείριση άγχους:
Η εργασία σε περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό μπορεί να γίνει πολύ αγχωτική. Η ικανότητα να παραμένεις ήρεμος υπό πίεση και να χειρίζεσαι απαιτητικές καταστάσεις είναι κρίσιμη.

💡Προσοχή στη λεπτομέρεια:
Η προσοχή στις λεπτομέρειες είναι ζωτικής σημασίας για τη σωστή λήψη των παραγγελιών, το σερβίρισμα φαγητού και ποτών με ακρίβεια και τη διατήρηση ενός καθαρού και οργανωμένου χώρου εργασίας. Η παρατηρητικότητα είναι έμφυτη αλλά η προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να αναπτυχθεί αν το επιθυμεί κανείς.

, Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

💡Επίλυση προβλημάτων:
Οι σερβιτόροι μπορεί να αντιμετωπίσουν διάφορες προκλήσεις, όπως το χειρισμό παραπόνων πελατών ή την αντιμετώπιση προβλημάτων με τις παραγγελίες. Οι δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων είναι απαραίτητες.

💡Αποδοτικότητα:
Η αποτελεσματική εξυπηρέτηση συμβάλλει σε μια θετική γευστική εμπειρία. Οι σερβιτόροι πρέπει να εργάζονται γρήγορα χωρίς να θυσιάζουν την ακρίβεια ή την ποιότητα. Αποδοτικότητα είναι να παράγεις το καλύτερο αποτέλεσμα σε όλο και καλύτερο χρόνο.

💡Πωλήσεις:
Γνωρίζοντας πώς να προτείνετε πρόσθετα πιάτα από το μενού ή προσφορές μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις. Ωστόσο, αυτό θα πρέπει να γίνεται με τρόπο που να βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη αντί να καταλήγει πιεστικός.

Κατέχοντας και βελτιώνοντας συνεχώς αυτές τις δεξιότητες, ένας σερβιτόρος μπορεί να διαπρέψει στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και να συμβάλει στη συνολική επιτυχία του εστιατορίου.

By Vassilios Canellos στο fnb-pro.gr

, Πως θα ήταν ο ιδανικός σερβιτόρος;

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top