Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

Ανώνυμο σχέδιο 40

H Hoteltraining σε μια περίοδο με έντονη κινητικότητα στον κλάδο του Τουρισμού, παρέχει τη δυνατότητα άμεσης προβολής των δραστηριοτήτων της εταιρείας σας και των θέσεων εργασίας μέσω ενός αποκλειστικού newsletter με αποδέκτες πάνω από 7.000 εργαζομένους στον τουρισμό που εχουν παρακολουθήσει καποιο σεμινάριο μας.

Η προβολή σας μέσω του αναγνωρισμένου brand Hoteltraining , φέρνει το ξενοδοχείο σας στις οθόνες των εργαζόμενων καθιστώντας πιο εύκολη και άμεση την επικοινωνία τους μαζί σας.

Στόχος της νέας υπηρεσίας “Newsletter to Hotel Employees” , είναι η κάλυψη κενών θέσεων εργασίας, για έκτακτες ή μόνιμες ανάγκες, και η παροχή σταθερών λύσεων στα ξενοδοχεία κάθε μεγέθους και που προάγουν την επιχειρηματική ευελιξία και ανταγωνιστικότητά τους.

Η Hoteltraining μεσω της νεας υπηρείας προωθεί μεσω newsletter τα βιογραφικά των εργαζόμενων του τουρισμού που παρακολούθησαν κάποιο σεμινάριο(μετά από έγκριση αυτών)

Αυτό μπορεί να γίνει με δυο τρόπους

  1. Αποκλειστική αποστολή newsletter με δικό σας περιεχόμενο
  2. Ενσωμάτωση είδησης/παρουσίασης με δικό σας περιεχόμενο σε δικό μας newsletter:

Το Newsletter αποστελεται σε πάνω από 7000 αποδέκτες εργαζόμενους στον τουρισμό, αριθμός μάλιστα που αυξάνεται καθημερινά

Στο τελευταίο “Newsletter to Hotel Employees” για λογαριασμό ξενοδοχείου στην Κέρκυρα οι μετρησεις ειχαν ώς εξής

Delivery Rate 98%

Open Rate 56.8%

Click Rate(click στον συνδεσμο για αποστολή βιογραφικού) 13.7% (Out of Open Rate 56.8%)

Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία και τις διαθέσιμες ημερομηνίες για αποστολή

Για επικοινωνία ΕΔΩ

ή

info@hoteltrainimg.gr

., Νέα Υπηρεσία B2B Της Hoteltraining Για Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις Που Αναζητούν Προσωπικό

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top