If You Don’t Take Care of Your Hotel Employees, Someone Else Will…

if you don't take care of your hotel employees, another will

Στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον της βιομηχανίας της φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια, η σοβαρή, σωστή και επαγγελματική προσέγγιση προς τους εργαζομένους αποτελεί κλειδί για την επιτυχία και την ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου. Το γνωμικό If You Don’t Take Care of Your Hotel Employees,Another Hotelier Will (οταν δεν φροντιζεις στους εργαζομένους του ξενοδοχειου σου, κάποιος άλλος θα το κάνει) αναδεικνύει τον ρολο της φροντίδας προς το προσωπικό, υποδεικνύοντας ότι η αμέλεια σε αυτό τον τομέα μπορεί να επιφέρει απώλεια εργατικού δυναμικού προς όφελος του ανταγωνισμού.

Εχει αποδειχθεί ότι οι εργαζόμενοι γίνονται πιο παραγωγικοί όταν εισπράττουν σεβασμό και αναγνώριση από τους προϊσταμένους τους η τους εργοδότες τους και σίγουρα δεν θα τους περάσει από το μυαλό να αποχωρήσουν όταν έχουν τα παραπάνω

Ενίσχυση Παραγωγικότητας με τον Σεβασμό: Ο σεβασμός αποτελεί τον πυρήνα ενός υγιούς εργασιακού περιβάλλοντος. Όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι ο σεβασμός τους είναι θεμελιώδης, ανταποκρίνονται με αυξημένη δέσμευση και προθυμία να συνεισφέρουν στην παραγωγικότητα της επιχείρησης. Ένα κλίμα σεβασμού ενθαρρύνει την ανταλλαγή ιδεών και προάγει τη συνεργασία

Αναγνώριση: Το Κλειδί για τη Μακροπρόθεσμη Συνέχεια: Η αναγνώριση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του σεβασμού. Όταν οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται ότι η προσπάθειά τους και τα επιτεύγματά τους είναι αντικείμενο αναγνώρισης, ενισχύεται η εσωτερική τους κινητοποίηση. Η αναγνώριση λειτουργεί σαν κίνητρο για περαιτέρω ανάπτυξη και προσφέρει έναν παράγοντα ευημερίας που είναι ουσιαστικός για τη διατήρηση των εργαζομένων.

Ο Σεβασμός και η Αναγνώριση ως Πρόληψη της Αποχώρησης: Η αναγνώριση και ο σεβασμός δεν πρέπει να είναι αντικείμενο διαπραγματεύσεων. Για παράδειγμα δεν πρέπει να φτάνει ένας εργαζόμενος να διαπραγματευτεί καλύτερο μισθό αφού δεχθεί πρόταση από άλλο ξενοδοχείο, θα πρέπει να έχει πάρει τον μισθό που επιθυμεί στο ξενοδοχείο που εργάζεται

Όταν οι εργαζόμενοι λαμβάνουν αυτούς τους παράγοντες από την αρχή, δεν θα σκεφτούν ποτέ την εναλλακτική της αποχώρησης. Μια επιχείρηση που καλλιεργεί ένα περιβάλλον σεβασμού και αναγνώρισης μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο απώλειας των εργαζομένων, διατηρώντας το ανθρώπινο κεφάλαιο και εξασφαλίζοντας συνέχεια στην παραγωγικότητα.

Το ξενοδοχείο θα πρέπει να παρέχει ευκαιρίες ανάπτυξης στους εργαζόμενους. Αυτό όχι μόνο θα πείσει τους σημερινούς υπαλλήλους να παραμείνουν, αλλά θα κάνετε την διαφορά ως εργοδότης που επενδύει στο εργατικό δυναμικό του και προσελκύει νέα ταλέντα.

Οι άνθρωποι εγκαταλείπουν ένα ξενοδοχεία λόγω της κακής εργασιακής κουλτούρας . Το να έχεις προϊσταμένους που ασκούν micromanagement, οι πολλές ώρες εργασίας, η έλλειψη αναγνώρισης και οι χαμηλοί μισθοί είναι όλοι αυτοί οι παράγοντες που οδηγούν τους εργαζόμενους να εγκαταλείψουν ένα ξενοδοχείο

Γιατί όμως η διατήρηση των εργαζομένων σε ένα ξενοδοχείο είναι σημαντική

  1. Δημιουργεί μια καλή εταιρική κουλτούρα -Η υγιής εταιρική κουλτούρα είναι μία από τις σημαντικότερες πτυχές ενός επιτυχημένου ξενοδοχείου . Μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικότητας και μια ισχυρή εταιρική και εμπορική ταυτότητα. 
  2. Βελτιώνει τις σχέσεις με τους επισκέπτες– Οι επαναλαμβανόμενοι επισκέπτες (repeaters) αρέσκονται να βλέπουν το προσωπικό που έχουν γνωρίσει σε προηγούμενο ταξίδι τους
  3. Βελτιώνει τη συνολική παραγωγικότητα-Οι εργαζόμενοι που εργάζονται σε ένα ξενοδοχείο για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι εξοικειωμένοι με την επιχείρηση και τις λειτουργίες της εταιρείας και είναισ υνήθως πιο παραγωγικοί από τους νέους υπαλλήλους.
  4. Βελτιώνει το ηθικό της εταιρείας– Ειδικά εκείνοι που εργάζονται σκληρά και συμβάλλουν σημαντικά στη συνολική επιτυχία και παραγωγικότητα της εταιρείας, μπορεί να πλήξει το ηθικό μια αποχώρηση
  5. Μειώνει το κόστος-Οι εργοδότες πρέπει να δαπανήσουν 5 εώς 8 του ετήσιου μισθού του εργαζομένου για να βρουν αντικαταστάτη. 

Καταλήγοντας, ο σεβασμός και η αναγνώριση αποτελούν τη βάση για μια υγιή και επιτυχημένη σχέση μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών. Όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται ότι εκτιμώνται και σέβονται, ανταποκρίνονται με αυξημένη δέσμευση και παραγωγικότητα. Σε μια εποχή που η διατήρηση του ταλέντου είναι ζωτικής σημασίας, ο σεβασμός και η αναγνώριση αποτελούν το κλειδί για την ευημερία των εργαζομένων και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.

., If You Don’t Take Care of Your Hotel Employees, Someone Else Will…

Τα Online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν

Caesar salad
Uncategorized
papadakispaul

Η σαλάτα του Καίσαρα γίνεται 100 ετών, ένας αιώνας γαστρονομικής απόλαυσης

Η σαλάτα του Καίσαρα, ένα κλασικό πιάτο σε μενού σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει την 100η επέτειό της το 2024. Αυτή η σαλάτα, γνωστή για την απλή αλλά γευστική σύνθεσή του, εφευρέθηκε το 1924 από τον Ιταλοαμερικανό εστιάτορα Καίσαρα Καρντίνι

Διάβασε το άρθρο
DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top