Οδηγός για να δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό εργασιακό και υγιές περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας

Ανώνυμο σχέδιο 31

Όσο σημαντικό είναι για τους ξενοδόχους να μπαίνουν στην θέση των επισκεπτών τους, άλλο τόσο σπουδαίο είναι να μπαίνουν στην θέση των εργαζομένων τους και να δημιουργούν τις προϋποθέσεις για ένα όσο τον δυνατόν πιο θετικό εργασιακό περιβάλλον

Ο στόχος κάθε ξενοδόχου θα πρέπει να είναι να δημιουργήσει ένα εργασιακό περιβάλλον τόσο οργανωμένος αλλά και ευχάριστο ώστε οι εργαζόμενοι να εργάζονται ΜΑΖΙ μαζί σας, όχι ΓΙΑ εσάς.

Ο εργασιακός χώρος θα πρέπει να είναι ένας τόπος αμοιβαίας διακίνησης ιδεών και ανταλλαγής απόψεων.

Ένα ισορροπημένο οικοσύστημα όπου όλοι νιώθουν ότι ανήκουν και είναι μέρος ενός σκοπού.

Εκεί όπου η εξίσωση δεν είναι για εργαζόμενο και ξενοδόχο, αλλά για δύο εταίρους που εργάζονται προς έναν κοινό στόχο την επιτυχία του καταλύματος.

Πρόκειται για σεβασμό . Πρόκειται για εμπιστοσύνη.

Αλλά πώς μπορείτε να δημιουργήσετε αυτήν την ισορροπία;

Σύμφωνα με τον Sigmund Freud, δύο είναι οι θεμέλιοι λίθοι της ευτυχίας στη ζωή ενός ανθρώπου: Η αγάπη και η εργασία

Ξεκινήστε προωθώντας την ανοιχτή επικοινωνία. Και στη συνέχεια, υποστηρίξετε τη φωνή κάθε εργαζομένου. Κάντε τον εργαζόμενο να αισθανθεί μοναδικός Γιατί?Γιατί είναι μοναδικός

Ένας χώρος για να μοιράζονται ιδέες και να ακούγονται, ανεξάρτητα από την ειδικότητα τους.

Επενδύστε στην ανάπτυξη των εργαζόμενων σας. Παρέχετε ευκαιρίες για συνεχή μάθηση και εξέλιξη.

., Οδηγός για να δημιουργήσετε  ένα εξαιρετικό εργασιακό και υγιές περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας

Αποδεχτείτε τη μοναδικότητά τους. Γιορτάστε την ατομικότητά τους.

Θυμηθείτε, ένα ευχάριστο κλίμα δεν δημιουργείται απλά… καλλιεργείται προσεκτικά.

Το χαρούμενο, εμπνευσμένο προσωπικό είναι και παραγωγικό προσωπικό.

Ενώ δεν υπάρχει μία συνταγή για τη δημιουργία θετικής κουλτούρας που να μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα ξενοδοχεία, αυτά που καταφέρνουν να κερδίσουν την αναγνώριση για το εξαιρετικό εργασιακό τους περιβάλλον (“great place to work”) καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι να αισθάνεται ικανοποιημένο το προσωπικό τους. Το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να πει ένας υπάλληλος ενος ξενοδοχειυ είναι: “Μου αρέσει πολύ να δουλεύω εδώ”.

Ηγηθείτε την αλλαγή που θα οδηγήσει την επιτυχία του ξενοδοχείου σας.

., Οδηγός για να δημιουργήσετε  ένα εξαιρετικό εργασιακό και υγιές περιβάλλον στο ξενοδοχείο σας

Τα online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top