Όταν παραιτείται ένας εργαζόμενος στο ξενοδοχείο που διευθύνετε, προχωρήστε στις εξής 3 ενέργειες

hotel training

Ποτέ μην αντιμετωπίζετε τον αποχωρών εργαζόμενο σαν προδότη (σύνηθες φαινόμενο)

1. Εκφράστε την εκτίμηση σας και ευχηθείτε του ότι καλύτερο για τον μέλλον του:

Όταν ένας εργαζόμενος παραιτείται, είναι σημαντικό να εκφράσετε την ευγνωμοσύνη σας για τη συμβολή στην επιτυχία του ξενοδοχείου σας αλλά και την αφοσίωση τους. Μπορείτε να διοργανώσετε μία αποχαιρετιστήρια εκδήλωση ή να γράψετε προς όλους τους εργαζόμενους ένα προσωπικό email που αναγνωρίζει την προσφορά του. Αυτή η κίνηση δείχνει εκτίμηση και αφήνει μια θετική εντύπωση ότι ο οργανισμός εκτιμά τους υπαλλήλους του.

2. Προσφορά υποστήριξης και συστάσεων:

Βεβαιωθείτε ότι ο αποχωρών εργαζόμενος γνωρίζει ότι μπορεί να βασιστεί σε εσάς για συστάσεις. Η δημιουργία ενός γράμματος συστάσεων μπορεί να είναι απίστευτα επωφελής για την μελλοντική καριέρα του. Επιπλέον, προσφέρετε του βοήθεια κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου τους, παρέχοντας καθοδήγηση ή ευκαιρίες δικτύωσης.

3. Κάντε με τον αποχωρών εργαζόμενο μια συνέντευξη αποχώρησης:

Κάνοντας μια συνέντευξη αποχώρησης με τον υπάλληλο που παραιτήται το ξενοδοχείο θέτει τον εαυτό του σε μία εποικοδομητική κριτική. Ανακαλύπτει τρόπους, ώστε να διορθώσει ελαττώματα και να διατηρεί ευχαριστημένους τους ανθρώπους της. Εκτός του ότι λαμβάνει ένα εκτενές feedback σε διάφορους τομείς, αποφεύγει και την αρνητική ή επιζήμια πολλές φορές κριτική που μπορεί να της γίνει, αν παραληφθεί τελείως αυτή η διαδικαστική φάση ή δεν διεξαχθεί σωστά και με σύνεση

Πως η παραίτηση μπορεί να είναι ευκαιρία για ανάπτυξη

Αντί να θεωρείτε τις παραίτησεις ως απώλειες, θεωρήστε τες ως ευκαιρίες για ανάπτυξη. Οι αποχωρούντες υπάλληλοι έχουν μοναδικές απόψεις και οπτικές γωνίες που μπορούν να αναδείξουν πεδία που χρήζουν βελτίωσης.

Ελικρινές αντίο και ανοιχτή πόρτα:

Προσφέρετε ένα γνήσιο και ειλικρινές αντίο, διατηρώντας μια θετική σχέση ακόμη και μετά την αποχώρησή τους. Το να αφήνετε την πόρτα ανοικτή για πιθανές μελλοντικές συνεργασίες ή επαναπρόσληψη είναι επωφελές για και τις δύο πλευρές. Κάποιοι πρώην υπάλληλοι μπορεί να επιστρέψουν, φέροντας νέες δεξιότητες και εμπειρίες που έχουν αποκτήσει αλλού.

Η επένδυση σε στρατηγικές αποχώρησης όσο και σε στρατηγικές υποδοχής είναι κρίσιμη για την προαγωγή ενός υγιούς και οργανωμένου εργασιακού περιβάλλοντος.

., Όταν παραιτείται ένας εργαζόμενος στο ξενοδοχείο που διευθύνετε, προχωρήστε στις εξής 3 ενέργειες

Τα online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top