Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

Ανώνυμο σχέδιο 24

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε αυτό το τοσο σημαντικό τμήμα, και αυτοί οι λόγοι μπορούν να εξηγηθούν ως εξής:

  1. Κόστος: Η δημιουργία και λειτουργία ενός τμήματος “Learning and Development” απαιτεί οικονομικούς πόρους. Αυτό σημαίνει πρόσληψη εξειδικευμένου προσωπικού, αγορά εκπαιδευτικού υλικού και τεχνολογίας, καθώς και δαπάνες για τη διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Πολλά ξενοδοχεία μπορεί να θεωρούν αυτές τις δαπάνες υψηλές και δυσκολεύονται να τις δικαιολογήσουν(η και να μην θέλουν).
  2. Ανταγωνισμός: Ο κλάδος της φιλοξενίας στην Ελλάδα είναι αρκετά ανταγωνιστικός. Τα ξενοδοχεία ανταγωνίζονται μεταξύ τους και η ανταγωνιστική πίεση μπορεί να τους κάνει να επικεντρωθούν στον καθαρά λειτουργικό τομέα και να παραμελήσουν την εκπαίδευση του προσωπικού τους.
  3. Έλλειψη ευαισθητοποίησης: Πολλά ξενοδοχεία ενδέχεται να μην αντιλαμβάνονται πλήρως τη σημασία της εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού τους. Μπορεί να θεωρούν ότι η απόκτηση εξειδικευμένου προσωπικού αρκεί για την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
  4. Έλλειψη ρυθμιστικών προτύπων: Σε ορισμένες περιπτώσεις, η έλλειψη κανονιστικών προτύπων που υποχρεώνουν τα ξενοδοχεία να επενδύουν στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού τους μπορεί να αποτελεί ένα εμπόδιο για την υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων.

Παρά τα παραπάνω, υπάρχουν οφέλη από τη δημιουργία τμημάτων “Learning and Development” στα ξενοδοχεία. Προσφέρουν τη δυνατότητα για:

  • Καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού, προσφέροντας υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών.
  • Ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης, προσελκύοντας και διατηρώντας το ταλέντο.
  • Προσαρμογή σε νέες τάσεις και απαιτήσεις της αγοράς, όπως η βιωσιμότητα και η ψηφιακή τεχνολογία.

Για να αξιοποιηθεί πλήρως ο δυναμικός αυτός, θα πρέπει να υπάρξει αυξημένη ευαισθητοποίηση στον χώρο της φιλοξενίας για τη σημασία της εκπαίδευσης και ανάπτυξης του προσωπικού. Επιπλέον, η κυβέρνηση μπορεί να παίξει ρόλο στην προώθηση της δημιουργίας τέτοιων προγραμμάτων μέσω κανονιστικών μέτρων ή ενθάρρυνσης μέσω επιδοτήσεων.

Συνολικά, η επένδυση στην εκπαίδευση και ανάπτυξη του προσωπικού στα ξενοδοχεία μπορεί να οδηγήσει σε μια βελτιωμένη εμπειρία φιλοξενίας για τους πελάτες και σε μια πιο ανταγωνιστική και κερδοφόρα βιομηχανία φιλοξενίας στην Ελλάδα.

., Γιατί τα Ξενοδοχεία  στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

Τα σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχεικών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top