Η σπουδαιότητα του time management στους υπαλλήλους ξενοδοχείου. Συμβουλές για time – management στον χώρο του Hospitality . Eλαχιστοποιήστε την σπατάλη χρόνου

time management ξενοδοχείο

Το time management είναι εξαιρετικά σημαντικό για έναν υπάλληλο ξενοδοχείου. Οι υπάλληλοι σε ένα ξενοδοχείο συνήθως αντιμετωπίζουν πολλές απαιτήσεις και προκλήσεις κατά τη διάρκεια της εργασίας τους.

Με τη σωστή διαχείριση του χρόνου, οι υπάλληλοι μπορούν να είναι αποτελεσματικοί, παραγωγικοί και να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Οι υπάλληλοι στα ξενοδοχεία έχουν συχνά πολλές αρμοδιότητες και εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν εντός συγκεκριμένων χρονικών περιθωρίων. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν την επεξεργασία κρατήσεων, την υποδοχή των πελατών, τη διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων, την παροχή πληροφοριών και συμβουλών στους πελάτες, τη διαχείριση των πληρωμών, την καθαριότητα των δωματίων και άλλα.

Με το καλό time management, οι υπάλληλοι μπορούν να οργανώνουν και να προγραμματίζουν τις εργασίες τους έτσι ώστε να ολοκληρώνονται εγκαίρως και με αποτελεσματικό τρόπο.

Επιπλέον, το time management βοηθά τους υπαλλήλους να αντιμετωπίζουν τον προβληματισμό και τα απρόοπτα στον τρόπο εργασίας τους.

Όταν οι υπάλληλοι είναι οργανωμένοι και διαχειρίζονται σωστά τον χρόνο τους, είναι πιο πιθανό να αντιμετωπίσουν σωστά απρόοπτες καταστάσεις με αποτελεσματικότητα και ευέλικτο τρόπο, χωρίς να επηρεάζεται η ποιότητα της εξυπηρέτησης προς τους πελάτες.

Επιπλέον, το καλό time management μπορεί να συμβάλει στη μείωση του στρες και της κούρασης των υπαλλήλων, προσφέροντας τους επαρκή χρόνο για ανάπαυση και ανανέωση.

Αυτό μπορεί να έχει θετική επίδραση στην υγεία και την ευεξία των υπαλλήλων και να βοηθήσει στη διατήρηση μιας θετικής και παραγωγικής εργασιακής ατμόσφαιρας.

Συνολικά, το time management είναι κρίσιμο για τους υπαλλήλους ξενοδοχείου για να είναι αποτελεσματικοί, παραγωγικοί και να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Κάποιες συμβουλές για καλο time management:
 

1. Κρατάμε σημειώσεις
Οι σημειώσεις, η καταγραφή των εκκρεμοτήτων και του προγράμματος της μέρας θα βοηθήσουν στις εργασίες. Εκτός από το πρόγραμμα και την καθημερινή ρουτίνα της δουλειάς, καλό είναι να σημειώνουμε και οτιδήποτε συμβαίνει πέρα των συνηθισμένων διαδικασιών

2. Όχι όλα μαζί
Το ορθό είναι να τελειώνει μια εργασία και να ξεκινάμε την επόμενη. Ναι στο multitasking αλλα με προυποθέσεις

3. Ώρα για παύση Ο εγκέφαλός μας χρειάζεται να ξεκουράζεται ώστε να μπορεί να αποδίδει. ΚΑυτό μπορεί να είναι μια βόλτα, μια σύντομη κουβέντα με έναν συνάδελφο ή ένα γρηγορο καφέ-σνακ. 
 
Η διαχείριση του χρόνου είναι η αξιοποίηση του χρόνου μας αποτελεσματικά ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας. Οι ενέργειες που κάνουμε για να βελτιώσουμε την απόδοσή μας και να κερδίσουμε χρόνο για να τον αφιερώσουμε όπου επιθυμούμε είναι η σωστή διαχείριση του χρόνου μας. 

Με τη διαχείριση του χρόνου, οι υπάλληλοι μπορούν να επιτύχουν τους στόχους τους και να συμβάλουν στην ομαλή λειτουργία του ξενοδοχείου.

., Η σπουδαιότητα του time management στους υπαλλήλους ξενοδοχείου. Συμβουλές για time – management στον χώρο του Hospitality . Eλαχιστοποιήστε την σπατάλη χρόνου

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top