Μυστικά επιτυχίας από την Airbnb: Πώς να δημιουργήσουν ξενοδοχειακή ποιότητα οι Hosts στα δικά τους καταλύματα

Ανώνυμο σχέδιο 12

H Airbnb συστήνει στους hosts τι πρέπει να κάνουν για να πετύχουν την καλύτερη ποιότητα διαμονής, καθώς οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε χώρους που έχουν πολύ καλές κριτικές.

Οι παρακάτω πρακτικές ειναι αυτές που χρησιμοποιούν χρόνια τα ξενοδοχεία και σίγουρα όσοι ασχολούνται με τα ξενοδοχειακά αναγνωρίζουν τις πρακτικές

Διαμόρφωση προσδοκιών

Βεβαιωθείτε ότι η περιγραφή της καταχώρησής σας δίνει μια ολοκληρωμένη και ακριβή εικόνα του χώρου σας.

  • Μην υπερβάλλετε. Αναφέρετε τα δυνατά σημεία και ιδιορρυθμίες του χώρου σας, από το υδρομασάζ και το τζάκι μέχρι τις σανίδες του δαπέδου που τρίζουν ή τη φασαρία του δρόμου.
  • Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και αναφέρετε τυχόν πιθανά θέματα από την περιγραφή της καταχώρησής σας στην Airbnb σε λεζάντες φωτογραφιών. Προσπαθήστε να έχετε δύο με τρεις φωτογραφίες ανά δωμάτιο ή χώρο, συμπεριλαμβάνοντας τυχόν σημαντικές παροχές.
  • Μην τραβάτε φωτογραφίες με υπερβολικά ευρυγώνια λήψη και μην επεξεργάζεστε υπερβολικά τις φωτογραφίες σας, καθώς μπορεί τα δωμάτια να φαίνονται μεγαλύτερα ή φωτεινότερα από ό,τι είναι.

Επιτυχής επικοινωνία

Να θυμάστε ότι είστε το μόνο σημείο επαφής για τους επισκέπτες που μένουν στον χώρο σας.

  • Να είστε προνοητικός/ή και να διασφαλίζετε ότι οι επισκέπτες έχουν όλα όσα χρειάζονται πριν από την άφιξη, όπως κανόνες και οδηγίες για να εισέλθουν στον χώρο.
  • Απαντήστε το συντομότερο δυνατό σε μηνύματα από επισκέπτες.
  • Να εκφράζεστε με συμπεριληπτικό λόγο στα μηνύματά σας. Είναι πολύ σημαντικό για να καλωσορίζετε κάθε επισκέπτη.
  • Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή και εργαλεία της Airbnb, όπως τις γρήγορες απαντήσεις για να διευκολύνετε την επικοινωνία
  • Στείλτε τις οδηγίες άφιξης τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα, ώστε οι επισκέπτες να έχουν χρόνο να τις διαβάσουν και να κάνουν ερωτήσεις. Αυτό το βήμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για επισκέπτες με ανάγκες προσβασιμότητας.

Υποδοχή επισκεπτών

Μερικές φορές, η διαφορά μεταξύ μιας κριτικής τεσσάρων και πέντε αστεριών έγκειται σε κάτι απλό, όπως στην προσοχή στις λεπτομέρειες.

  • Η καθαριότητα έχει τεράστια σημασία. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιφάνειες, τα δάπεδα και τα υφάσματα είναι καθαρά και ξεσκονισμένα. Ψάξτε για τρίχες μετά το καθάρισμα, ή σημάδια βρομιάς ή σκόνης. Ακόμα κι αν ο χώρος σας είναι εξαιρετικός, πρέπει να είναι πεντακάθαρος για να λάβετε κριτικές με πέντε αστέρια.
  • Προσθέστε μια προσωπική πινελιά αφήνοντας ένα σημείωμα υποδοχής ή στέλνοντας ένα μήνυμα καλωσορίσματος στην εφαρμογή.
  • Κάντε τον χώρο σας ζεστό, σαν σπίτι. Για παράδειγμα, αν διαθέτει κουζίνα, μπορείτε να προσθέσετε κατσαρόλες και τηγάνια, κουτάλια και βασικά μαγειρικά σκεύη.
  • Οι μικρές χειρονομίες κάνουν τη διαφορά, όπως μια κουβέρτα στον καναπέ ή σύνεργα για καφέ ή τσάι.

Δέσμευση στις κρατήσεις

Στο πλαίσιο των κύριων κανόνων για οικοδεσπότες, δεν θα πρέπει να ακυρώνετε επιβεβαιωμένες κρατήσεις. Εάν μια ακύρωση είναι αναπόφευκτη, θα πρέπει να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ακυρώσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Επικοινωνήστε με την Airbnb αν χρειάζεστε βοήθεια.

.ξενοδοχειακά, Μυστικά επιτυχίας από την Airbnb: Πώς να δημιουργήσουν ξενοδοχειακή ποιότητα οι Hosts στα δικά τους καταλύματα

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top