Καθημερινό φαινόμενο τα παράπονα για τις τιμές σε εστιατόρια και ξενοδοχεία σε τουριστικούς προορισμούς ενώ γνωρίζουν εξ αρχής που πηγαίνουν

hotel seminars

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την ακρίβεια σε διάσημους τουριστικούς προορισμούς είτε αυτός ο προορισμός λέγεται Μύκονος, Σαντορίνη είτε λέγεται Παρίσι.

Δεν μιλάμε για περιπτώσεις εξαπάτησης των τουριστών από επαγγελματίες που αμαυρώνουν τον κλάδο αλλά μιλάμε για εκείνες τις περιπτώσεις που τουρίστες, influencers και δημοσιογράφοι μιλάνε για τις πολύ υψηλές τιμές ενός προορισμού

Η επίσκεψη σε οποιονδήποτε τουριστικό προορισμό δεν είναι υποχρεωτική.

 Οι τιμές δημοφιλών τουριστικών προορισμών ενδιαφέρουν μόνο όσους έχουν επιλέξει χωρίς να τους πιέσει κάποιος να κάνουν εκεί τις διακοπές τους. Το να φωνάζουν κατόπιν εορτής για τις υψηλές τιμές είναι σαν να φωνάζουν για τις υψηλές τιμές της Gucci ή για την υψηλή τιμή μιας Porsche.

Ναι οι ντόπιοι μπορούν να παραπονεθούν ότι δεν βρίσκουν σπίτια για ενοικίαση η έχει αυξηθεί κατακόρυφα το κόστος ζωής όμως δεν έχει κανένα δικαίωμα να παραπονεθεί ένας τουρίστας που παράγγειλε από τον κατάλογο μια αστακομακαρονάδα στην Μύκονο και την πλήρωσε 400 ευρώ.

Τα ξενοδοχεία επίσης είναι αποδέκτες παραπόνων για τις τιμές , όπως μας αναφέρει ο Μάνος Τ. ο οποίος είναι reservation manager σε ξενοδοχειακό όμιλο με 5* ξενοδοχεία στην Κρήτη “Το πιο σύνηθες είναι να μας καλούν στο τηλέφωνο για κράτηση και να ζητάνε τιμή(ενώ έχουν δει ήδη τις τιμές μας στο διαδίκτυο) και όταν τους αναφέρουμε την προσφορά να ξεκινάνε τα παράπονα, και γιατί είστε τόσο ακριβοί, τόσα ταξίδια κάνω και δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοιες τιμές”

Όλοι γνωρίζουν ότι τα εστιατόρια του Salt Bae, τα οποία φημίζονται για το κρέας, θεωρούνται από τα πιο ακριβά του είδους στον κόσμο και όμως ο συγκεκριμένος γίνεται συχνά πυκνά θέμα συζήτησης για τις τιμές που όμως υπάρχουν στον κατάλογο του.

Η Μαρία Ν. η οποία εργάζεται στην Σαντορίνη σε εστιατόριο μας αναφέρει επίσης “Ήρθαν δυο Γερμανίδες οι οποίες από το πρώτο λεπτό ήταν εύθυμες και φωτογραφιζόταν με θέα την Καλντέρα, παρήγγειλαν τον μισό κατάλογο και επέλεξαν και ένα από τα ακριβότερα κρασιά. Κατα την διάρκεια του γεύματος δεν σταμάτησαν να λένε στο προσωπικό τα καλύτερα για το φαγητό. Φεύγοντας μας άφησαν και ένα γενναιόδωρο tip. Την επομενη ημέρα ανακαλυψαμε απο την κακη πλευρα οτι οι δυο κοπελες ηταν influencers και κανανε post τον λογαριασμό που πλήρωσαν και ανέφεραν οτι δεν ξαναπατάνε Σαντορίνη γιατι ειναι πανάκριβα”

Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στα Ελληνικά νησιά και με τον ανταγωνισμό που επικρατεί, εκτός των “παραδοσιακών “σοβαρών” επιχειρήσεων που τις διοικούν επαγγελματίες του χώρου, υπάρχουν και αυτοί η οποίοι είναι και μειονότητα που βλέπουν τον προορισμό, την δραστηριότητα του και τους επισκέπτες του, ευκαιρία για αρπαχτή.

Οι τιμές θα πρέπει να αναγράφονται και να είναι ξεκάθαρες και από εκεί και πέρα όποιος θέλει και αντέχει η τσέπη του, έχει την επιλογή να αγοράσει το προϊόν η την υπηρεσία.

., Καθημερινό φαινόμενο τα παράπονα για τις τιμές σε εστιατόρια και ξενοδοχεία σε τουριστικούς προορισμούς ενώ γνωρίζουν εξ αρχής που πηγαίνουν

Caesar salad
Uncategorized
papadakispaul

Η σαλάτα του Καίσαρα γίνεται 100 ετών, ένας αιώνας γαστρονομικής απόλαυσης

Η σαλάτα του Καίσαρα, ένα κλασικό πιάτο σε μενού σε όλο τον κόσμο, γιορτάζει την 100η επέτειό της το 2024. Αυτή η σαλάτα, γνωστή για την απλή αλλά γευστική σύνθεσή του, εφευρέθηκε το 1924 από τον Ιταλοαμερικανό εστιάτορα Καίσαρα Καρντίνι

Διάβασε το άρθρο
DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top