“Διαχείριση παραπόνων”

Current Status
Not Enrolled
Price
49€
Get Started

Στόχος του σεμιναρίου να αντιληφθούν, επιχειρηματίες και υπάλληλοι, ότι το παράπονο δεν αποτελεί «μπελά» για την επιχείρηση, αλλά ευπρόσδεκτο δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της.

Θα μάθετε πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης, τη φύση των παραπόνων, τα οφέλη από τη σωστή διαχείρισή τους, τις αντιδράσεις των δυσαρεστημένων πελατών, τους λόγους για τους οποίους οι περισσότεροι πελάτες δεν παραπονούνται, καθώς και τον ενδεδειγμένο τρόπο αντιμετώπισής τους.

Εισηγητής

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr. και σε ορισμένα έντυπα περιοδικά.

Η επιτυχής ολοκλήρωση κάθε σεμιναρίου στην Hoteltraining οδηγεί στη λήψη της Βεβαίωσης Παρακολούθησης με την Πιστοποίηση   του διεθνώς αναγνωρισμένου φορεα το The CPD Certification Service με εδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και η οποια πιστοποιεί εκπαιδευτικές δραστηριότητες επαγγελματιών, με στόχο την ανάπτυξη και βελτίωση των ικανοτήτων τους. , ώστε να τηρούνται όλα τα απαιτούμενα διεθνώς standards.

 

Scroll to Top