Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Hotel Guest

Ένα ξενοδοχείο μπορεί να έχει την καλύτερη τοποθεσία, τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και το πιο προσεγμένο σχεδιασμό, αλλά χωρίς μια επαρκή και αξιόπιστη αξιολόγηση της εμπειρίας των πελατών, η επιχείρηση δεν μπορεί να βελτιωθεί στα σημεία που υστερεί. Για αυτό το λόγο, η επιλογή ενός μυστικού επισκέπτη μπορεί να αποτελέσει μια πολύτιμη επένδυση για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει το ξενοδοχείο.

Τι είναι ο μυστικός επισκέπτης;

Ο μυστικός επισκέπτης είναι ένας από τους τρόπους για να ελέγξει ένα ξενοδοχείο και να διασφαλίσει ότι προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία στους πελάτες του. Ο Μυστικός Επισκέπτης είναι ένας ανεξάρτητος αγνωστος του ελεγχόμενου χώρου, αξιολογητής επαγγελματίας που επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο ως κανονικός πελάτης υστερα απο πρόσκληση της διεύθυνσης και αξιολογεί την εμπειρία του σε διάφορους τομείς, όπως η φιλοξενία, η εξυπηρέτηση πελατών, το food and beverage, το εσωτερικό marketing, η καθαριότητα, η ασφάλεια,η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλα και όπου του ανατεθεί απο την διεύθυνση του ξενοδοχειου. Αυτή η διαδικασία μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών του.

Το κόστος της υπηρεσίας του μυστικού επισκέπτη είναι εξαιρετικά χαμηλό σε σχέση με αυτά που προσφέρει σε ένα ξενοδοχείο καθώς μια κράτηση είναι αρκετή να καλύψει το κόστος αυτής της υπηρεσίας

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

Στην Hoteltraining.gr παρέχουν υπηρεσίες mystery guest σε ξενοδοχεία και καταλύματα. Η ομάδα αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες με εξειδικευμένες γνώσεις στη βιομηχανία της ξενοδοχειακής λειτουργίας , του food and beverage και διαχείρισης εσόδων, και είναι πάντα διαθέσιμοι για να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να αυξήσουν την απόδοση τους.

Γιατί ξεχωρίζει η Hoteltraining

  • Για όλες τις ειδικότητες ενός ξενοδοχείου υπάρχουν συγκεκριμένοι mystery clients στην Hoteltraining, για παραδειγμα το άτομο που θα αξιολογησει το τμήμα της οροφοκομίας ειναι executive housekeeper και το άτομο που θα αξιολογησει τα επισιτιστικα τμηματα ειναι food and beverage Manager
  • Καλές δεξιότητες γραπτής επικοινωνίας
  • Καλή μνήμη καθώς οι λεπτομέρειες είναι σημαντικές σε μια αναφορά.
  • Διακριτικότητα, ώστε να μην αποκαλυφθούν κατά την διαδικασία της έρευνας αλλά και μετά από αυτήν.
  • Τέλος, οι καλές διαπροσωπικές δεξιότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν στην επικοινωνία με υπαλλήλους και πελάτες.

Οι μυστικοί επισκέπτες παρέχουν μια αξιολόγηση του ξενοδοχείου από την άποψη του πελάτη. Οι αξιολογήσεις αυτές δίνουν τη δυνατότητα να αναγνωρίσετε τα σημεία δυναμικότητας και να προτείνουμε δράσεις βελτίωσης στο ξενοδοχείο σας.

., Μυστικός Επισκέπτης σε Ξενοδοχείο – Αποκαλύπτει αυτά που δεν φαίνονται

AA rosette vs michelin
Uncategorized
papadakispaul

AA Rosettes vs Michelin Stars. H Σημασία τους στην Επιτυχία Εστιατορίων

Τα AA Rosette Awards αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία γαστρονομίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Απονέμονται από την οργάνωση The AA (Automobile Association) και στοχεύουν στην αναγνώριση των εξαιρετικών εστιατορίων και της υψηλής ποιότητας κουζίνας που προσφέρουν. Το σύστημα των

Διάβασε το άρθρο
hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top