Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

customer, expectation, service-1253483.jpg

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18, μου λέει: «καθίστε θα σας το φέρουμε». Λέω οκ. Μια χαρά. Μου τα φέρνει και διαπιστώνω πως και τα δύο burgers  είναι σχετικά κρύα. Την φωνάζω, έρχεται και τις λέω (πολύ ευγενικά) τι γίνεται, και με το ίδιο γλυκό ύφος, στέκεται σαν χαζή, και μου λέει: «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!».

Ο φίλος μου, που μου διηγήθηκε το απίστευτο περιστατικό, είχε μείνει… κάγκελο…

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα!!! Πάρα πολλές εταιρείες, ακόμη και οι μεγάλες, όταν προσλαμβάνουν προσωπικό, αντί να το εκπαιδεύσουν, το ρίχνουν αμέσως στα βαθιά. Οι δικαιολογίες είναι πολλές: έλλειψη χρόνου, έλλειψη κεφαλαίων, έλλειψη εργατικού δυναμικού, ίσως και η ψευδαίσθηση ότι επειδή διαθέτει εμπειρία θα μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στο χώρο. 

Αδυνατούν να αντιληφθούν ότι ο ανεκπαίδευτος εργαζόμενος, μέχρι να μάθει, θα κάνει λάθη, τα οποία φυσικά θα βγουν προς τα έξω, στον πελάτη. Ακόμα και αν είναι έμπειρος, θα πρέπει να εκπαιδευτεί στα standards της εν λόγω επιχείρησης, καθότι κάθε εταιρεία είναι διαφορετική. Συν τοις άλλοις, μπορεί να τα έχει μάθει με λανθασμένο τρόπο, οπότε πάλι απαιτείται εκπαίδευση.

Οι εταιρείες αυτές δεν γνωρίζουν ότι ο υπάλληλος που θα εκπαιδευτεί οπλίζεται με αυτοπεποίθηση, καθώς αντιλαμβάνεται ότι η εταιρεία επενδύει σε αυτόν, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο παραγωγικός και φυσικά να αποφεύγει τα λάθη. Γιατί αν αυτή η συμπαθητική κοπελιά είχε εκπαιδευτεί, δεν θα έλεγε ποτέ σε έναν πελάτη «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό» (από τις πλέον «απαγορευμένες» φράσεις όταν αλληλεπιδράς με τον πελάτη).

Οι εταιρείες αυτές δεν αντιλαμβάνονται ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζουν το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα οι πελάτες να φεύγουν δυσαρεστημένοι. Εξάλλου ο ανταγωνιστής είναι ένα μόλις κλικ μακριά…

., Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

,, Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

hotel training σεμιναρια
Uncategorized
sarras

Customer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη

Customer service. 4 πιο συνηθισμένα λάθη. Οι περισσότερες εταιρείες δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση.  Ουκ ολίγες φορές υποπίπτουν σε σφάλματα, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Τα

Διάβασε το άρθρο
seminars hoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

Εργαζόμενοι στον τουρισμό επιλέγουν να κάνουν Career Break (Διάλειμμα απο την καριέρα): Τάσεις και Λόγοι

Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία που συχνά σχετίζεται με την εργασία υπό πίεση, Δύσκολες συνθήκες εργασίας , Συχνές αλλεπάλληλες και βραδινές βάρδιες καθως και αλλα πολλα. Ολο και περισσότερα στελέχη στον χώρο του τουρισμού επιλέγουν να κάνουν “career break,” δηλαδή να

Διάβασε το άρθρο
Ανώνυμο σχέδιο 24
Uncategorized
sarras

Γιατί τα Ξενοδοχεία στην Ελλάδα Σπανίως Επενδύουν σε Learning and Development: Οι Λόγοι και Τα Οφέλη

H απουσία τμημάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης “Learning and Development” στα περισσότερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα αποτελεί ένα σημαντικό ζήτημα που επηρεάζει την ανάπτυξη και την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τον περιορισμένο αριθμό των ξενοδοχείων που επενδύουν σε

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top