Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

customer, expectation, service-1253483.jpg

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18, μου λέει: «καθίστε θα σας το φέρουμε». Λέω οκ. Μια χαρά. Μου τα φέρνει και διαπιστώνω πως και τα δύο burgers  είναι σχετικά κρύα. Την φωνάζω, έρχεται και τις λέω (πολύ ευγενικά) τι γίνεται, και με το ίδιο γλυκό ύφος, στέκεται σαν χαζή, και μου λέει: «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!».

Ο φίλος μου, που μου διηγήθηκε το απίστευτο περιστατικό, είχε μείνει… κάγκελο…

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα!!! Πάρα πολλές εταιρείες, ακόμη και οι μεγάλες, όταν προσλαμβάνουν προσωπικό, αντί να το εκπαιδεύσουν, το ρίχνουν αμέσως στα βαθιά. Οι δικαιολογίες είναι πολλές: έλλειψη χρόνου, έλλειψη κεφαλαίων, έλλειψη εργατικού δυναμικού, ίσως και η ψευδαίσθηση ότι επειδή διαθέτει εμπειρία θα μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στο χώρο. 

Αδυνατούν να αντιληφθούν ότι ο ανεκπαίδευτος εργαζόμενος, μέχρι να μάθει, θα κάνει λάθη, τα οποία φυσικά θα βγουν προς τα έξω, στον πελάτη. Ακόμα και αν είναι έμπειρος, θα πρέπει να εκπαιδευτεί στα standards της εν λόγω επιχείρησης, καθότι κάθε εταιρεία είναι διαφορετική. Συν τοις άλλοις, μπορεί να τα έχει μάθει με λανθασμένο τρόπο, οπότε πάλι απαιτείται εκπαίδευση.

Οι εταιρείες αυτές δεν γνωρίζουν ότι ο υπάλληλος που θα εκπαιδευτεί οπλίζεται με αυτοπεποίθηση, καθώς αντιλαμβάνεται ότι η εταιρεία επενδύει σε αυτόν, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο παραγωγικός και φυσικά να αποφεύγει τα λάθη. Γιατί αν αυτή η συμπαθητική κοπελιά είχε εκπαιδευτεί, δεν θα έλεγε ποτέ σε έναν πελάτη «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό» (από τις πλέον «απαγορευμένες» φράσεις όταν αλληλεπιδράς με τον πελάτη).

Οι εταιρείες αυτές δεν αντιλαμβάνονται ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζουν το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα οι πελάτες να φεύγουν δυσαρεστημένοι. Εξάλλου ο ανταγωνιστής είναι ένα μόλις κλικ μακριά…

., Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

,, Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

Complaint for hoteltraiing
Uncategorized
John Protopapadakis

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε…

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης Ο πιστός πελάτης είναι αξία ανεκτίμητη για οποιαδήποτε επιχείρηση. Οι λόγοι είναι πολλοί και μάλλον προφανείς: θα επιστρέψει, θα αγοράσει και άλλα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησης, θα μας διαφημίσει, θα γράψει θετική κριτική και θα κλείσει τα αυτιά σε

Διάβασε το άρθρο
Personal Development Hoteltraining
Uncategorized
sarras

Ο Κανόνας Tων 100 Ωρών Kαι Πώς Να Ξεχωρίσεις Στηv Εργασία σου

Ο δρόμος προς την τελειότητα στον επαγγελματικό χώρο απαιτεί αφοσίωση, στόχευση και συστηματική αυτοβελτίωση. Σε αυτήν τη συνεχή προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση, ο “Κανόνας των 100 Ωρών” αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να ενισχύσει τις προσπάθειές μας.

Διάβασε το άρθρο
mistakes at jobs 2
Uncategorized
sarras

Τα λάθη σε μια επιχείρηση είναι αναπόφευκτα και καθημερινά. Ένα παράδειγμα προς μίμηση

Το όνομα του Tom Watson είναι συνώνυμο με την IBM και την κορυφαία θέση της εταιρείας στον κόσμο της τεχνολογίας. Ωστόσο, πέρα από τις επιχειρηματικές του επιτυχίες, η ιστορία του Watson περιλαμβάνει επίσης μια σπουδαία πράξη ανθρωπιάς αλλά και ευφυΐας

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top