Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

customer, expectation, service-1253483.jpg

«Είμαι σε πάρα πολύ γνωστό μπεργκεράδικο, που μάλιστα δαπάνησε πριν χρόνια ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να κάνει rebranding (και να εστιάσει την προσοχή του στα burgers),  και κατευθύνομαι στο γκισέ, όπου δίνω παραγγελία. Η γλυκιά κοπελίτσα, γύρω στα 17-18, μου λέει: «καθίστε θα σας το φέρουμε». Λέω οκ. Μια χαρά. Μου τα φέρνει και διαπιστώνω πως και τα δύο burgers  είναι σχετικά κρύα. Την φωνάζω, έρχεται και τις λέω (πολύ ευγενικά) τι γίνεται, και με το ίδιο γλυκό ύφος, στέκεται σαν χαζή, και μου λέει: «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!».

Ο φίλος μου, που μου διηγήθηκε το απίστευτο περιστατικό, είχε μείνει… κάγκελο…

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα!!! Πάρα πολλές εταιρείες, ακόμη και οι μεγάλες, όταν προσλαμβάνουν προσωπικό, αντί να το εκπαιδεύσουν, το ρίχνουν αμέσως στα βαθιά. Οι δικαιολογίες είναι πολλές: έλλειψη χρόνου, έλλειψη κεφαλαίων, έλλειψη εργατικού δυναμικού, ίσως και η ψευδαίσθηση ότι επειδή διαθέτει εμπειρία θα μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στο χώρο. 

Αδυνατούν να αντιληφθούν ότι ο ανεκπαίδευτος εργαζόμενος, μέχρι να μάθει, θα κάνει λάθη, τα οποία φυσικά θα βγουν προς τα έξω, στον πελάτη. Ακόμα και αν είναι έμπειρος, θα πρέπει να εκπαιδευτεί στα standards της εν λόγω επιχείρησης, καθότι κάθε εταιρεία είναι διαφορετική. Συν τοις άλλοις, μπορεί να τα έχει μάθει με λανθασμένο τρόπο, οπότε πάλι απαιτείται εκπαίδευση.

Οι εταιρείες αυτές δεν γνωρίζουν ότι ο υπάλληλος που θα εκπαιδευτεί οπλίζεται με αυτοπεποίθηση, καθώς αντιλαμβάνεται ότι η εταιρεία επενδύει σε αυτόν, με αποτέλεσμα να γίνεται πιο παραγωγικός και φυσικά να αποφεύγει τα λάθη. Γιατί αν αυτή η συμπαθητική κοπελιά είχε εκπαιδευτεί, δεν θα έλεγε ποτέ σε έναν πελάτη «δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό» (από τις πλέον «απαγορευμένες» φράσεις όταν αλληλεπιδράς με τον πελάτη).

Οι εταιρείες αυτές δεν αντιλαμβάνονται ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζουν το επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης, με αποτέλεσμα οι πελάτες να φεύγουν δυσαρεστημένοι. Εξάλλου ο ανταγωνιστής είναι ένα μόλις κλικ μακριά…

., Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

,, Οταν η υπάλληλος σου λέει “δεν είναι δικιά μου ευθύνη αυτό!”

DAYcation Greece
Uncategorized
papadakispaul

Τι είναι η νέα τάση στον τουρισμό “Daycation” και τι διαφορές έχει από το “Staycation”

Ο τουρισμός συνεχώς εξελίσσεται, προσφέροντας νέες και καινοτόμες εμπειρίες στους ταξιδιώτες. Τελευταία, οι όροι “Daycation” και “Staycation” έχουν γίνει δημοφιλείς, αντανακλώντας νέες τάσεις στην αναψυχή και τον τουρισμό. τι ακριβώς είναι ομως το “Daycation”, πώς διαφέρει από το “Staycation” Τι

Διάβασε το άρθρο
sunbedwar
Uncategorized
sarras

Η μάχη της ξαπλώστρας σε ξενοδοχείο όπως δεν την έχετε ξαναδεί(Video)

Κάθε πρωί, ενώ ο ήλιος μόλις αρχίζει να ανατέλλει, ένα μοναδικό φαινόμενο εκτυλίσσεται σε πολλά ξενοδοχεία ανά τον κόσμο. Οι επισκέπτες, οπλισμένοι με πετσέτες, καπέλα και σαγιονάρες, ξεκινούν έναν ανελέητο αγώνα για να εξασφαλίσουν τις καλύτερες ξαπλώστρες στην πισίνα. Η

Διάβασε το άρθρο
staffrooms
Uncategorized
sarras

Δωμάτια Προσωπικού(Staff Rooms) Ξενοδοχείου: Επένδυση στη Συνολική Απόδοση και Ικανοποίηση του Προσωπικού

Η παροχή κατάλληλων συνθηκών διαβίωσης για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου δεν είναι απλώς μια ένδειξη φροντίδας, αλλά αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ευημερία και την απόδοση του προσωπικού. Ένα ευτυχισμένο και ικανοποιημένο προσωπικό μεταφράζεται σε καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top