Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

2

Η Οροφοκομία Housekeeping αποτελεί ένα από τμήματα που επηρεάζει σημαντικά την εμπειρία του επισκέπτη και κατ’ επέκταση τα reviews.

Το οργανόγραμμα του τμήματος οροφοκομίας δείχνει την ιεραρχική δομή των βαθμών και εξασφαλίζει ότι οι εργαζόμενοι θα λάβουν οδηγίες μόνο από τα κατάλληλα άτομα.

Το οργανόγραμμα του τμήματος οροφοκομίας παρέχει όχι μόνο τη συστηματική ιεράρχηση των βαθμών, αλλά προστατεύει επίσης τους εργαζομένους από τη λήψη οδηγιών από μη εντεταλμένα άτομα. Δείχνει ότι κάθε εργαζόμενος πρέπει να λαμβάνει εντολές μόνο από τον άμεσο προϊστάμενό του.

Επίσης, αντίγραφο του οργανογράμματος θα πρέπει να αναρτάται σε κάποιον χώρο, ώστε όλο το προσωπικό της υπηρεσίας οροφοκομίας να μπορεί να δει ποια είναι η θέση του στη συνολική οργάνωση της υπηρεσίας. Στην ιδανική περίπτωση όλα τα ξενοδοχεία τοποθετούν το οργανόγραμμα είτε στο γραφείο ελέγχου καθαριότητας ή στο σημείο όπου γίνεται συνήθως η πρωινή συνάντηση των οροφοκόμων

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΟΦΟΚΟΜΟΥ

Φροντίζει για την καθημερινή καθαριότητα και το σέρβις των δωματίων και των λουτρών υπό την εποπτεία του διευθυντή οροφοκομίας. Οι οροφοκόμοι προωθούν τη θετική εικόνα του ξενοδοχείου στους επισκέπτες και πρέπει να είναι ευχάριστοι, ειλικρινείς, φιλικοί και πρέπει επίσης να είναι σε θέση να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες και τα αιτήματα των πελατών.

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ:

  • Μπαίνει και ετοιμάζει το δωμάτιο για να καθαριστεί.
  • Ετοιμάζει τα κρεβάτια.
  • Ξεσκονίζει το δωμάτιο και τα έπιπλα.
  • Αναπληρώνει τις ελλείψεις στο δωμάτιο και το μπάνιο.
  • Καθαρίζει το μπάνιο.
  • Καθαρίζει τη ντουλάπα.
  • Σκουπίζει και στοιβάζει τις μοκέτες.
  • Ελέγχει και ασφαλίζει τα δωμάτια.
  • Αναπληρώνει τα αναλώσιμα του δωματίου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ξενοδοχείου.
  • Παραδίδει και παραλαμβάνει τα δανειζόμενα είδη για τους επισκέπτες, π.χ. σίδερα και σιδερώστρες.
  • Φροντίζει για την ασφάλεια των δωματίων και την ιδιωτικότητα των πελατών.
  • Εκτελεί τις περιοδικές εργασίες καθαρισμού (π.χ. καθαρισμός
    μοκετών με ατμό, εποχιακός καθαρισμός, γενικός καθαρισμός, κ.λπ.), ανάλογα με τις ανάγκες.
  • Καθαρίζει τα μπάνια και τα υπνοδωμάτια των επισκεπτών, καθώς και τους διαδρόμους των ορόφων.
  • Είναι υπεύθυνος για την αναπλήρωση των μπουκαλιών με νερό που διατίθεται δωρεάν στους επισκέπτες.
  • Είναι υπεύθυνος για την καθαριότητα και τη συντήρηση του χώρου εργασίας του.
  • Είναι υπεύθυνος για τα περιουσιακά στοιχεία του ξενοδοχείου στον χώρο εργασίας του.
  • Ανταποκρίνεται στις κλήσεις, τις επιθυμίες και τα παράπονα των πελατών στον χώρο για τον οποίο είναι υπεύθυνος.
  • Δίνει την έγκρισή του για την είσοδο των καμαριέρων στα δωμάτια για να τα καθαρίσουν ή να τα φρεσκάρουν, ανάλογα με την περίπτωση.
  • Είναι υπεύθυνος για την τήρηση των τυπικών διαδικασιών λειτουργίας.
  • Είναι υπεύθυνος για την επίτευξη και την υπέρβαση του σκορ ικανοποίησης επισκεπτών.

Παρακολούθησε σήμερα το Eξ αποστάσεως Σεμινάριο Οροφοκομία Housekeeping μόνο με 49 Ευρώ μαζι με το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης ΕΔΩ

.οροφοκομία, Το Οργανόγραμμα στο τμήμα της Οροφοκομίας, καθήκοντα και ευθύνες του Οροφοκόμου

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top