Γιατί στις αγγελίες των ξενοδοχείων για αναζήτηση προσωπικού εν έτει 2022 θα πρέπει να αναγράφονται οι μισθοί;

χωρίς τίτλο 2022 04 10T163535.379

Ο μισθός είναι ίσως η πιο σημαντική παράμετρος που εξετάζει κάποιος για να αποφασίσει εάν θα δεχθεί μία θέση εργασίας σε ένα ξενοδοχείο ή ακόμα και εάν θα απαντήσει σε μια αγγελία για εργασία. Όμως τα ξενοδοχεία σπάνια αναγράφουν την αμοιβή στις αγγελίες τους.

Πολλές αγγελίες αναζήτησης προσωπικού  που αναρτούν ξενοδοχεία σε job sites, social media η και στον έντυπο τύπο  αρκούνται σε φράσεις όπως “μισθός ανταγωνιστικός” ή ακόμα και “μισθός ανάλογα με την προϋπηρεσία”.

Έρευνες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο το 74% από όσους ενδιαφερόμενους ρωτήθηκαν, απάντησαν ότι η αμοιβή είναι το πιο σημαντικό μέρος μιας αγγελίας, και μόλις το 11% των ξενοδοχείων που ανάρτησαν καποια αγγελία δημοσιοποίησαν και τον μισθό.

Το 2022 είναι η πιο δύσκολη χρονιά των τελευταίων ετών και για τους ξενοδόχους οι οποιοι αναζήτουν απεγνωσμένα προσωπικο αλλα και για τους εργαζόμενους στον τουρισμό που βλέπουν τις αυξήσεις στους λογάριασμους των νοικοκυριών τους να έχουν ανεβεί σε πρωτόγνωρα επίπεδα και θα πρέπει επιτέλους να παρέχουν τέτοιου είδους  λεπτομέρειες στις αγγελίες

Τα ξενοδοχεία δημοσιοποιόντας  τον μισθό κερδίζουν χρόνο καθώς στέλνουν βιογραφικό μόνο όσοι ήδη ενήμεροι  για το σημαντικότερο κομμάτι της αγγελίας, κερδίζουν χρόνο όμως και οι υποψήφιοι καθώς ο χρόνος που θα αφιερώσουν σε μια συνέντευξη δεν θα πάει χαμένος πήγαινοντας σε μια συνεντευξη που στο τέλος δεν θα τον ενδιαφέρει.

Καταλήγουμε με την διαπίστωση ότι ξενοδοχείο που δεν δημοσιοποιεί τον αναλογούμενο μίσθο στις αγγελίες του  είναι σίγουρο ότι δεν θα κεντρίσει το ενδιαφέρoν τόσο όσο άλλες αγγελίες.

., Γιατί στις αγγελίες των ξενοδοχείων για αναζήτηση προσωπικού εν έτει 2022 θα πρέπει να αναγράφονται οι μισθοί;

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top