Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

χωρίς τίτλο 2022 03 09T181640.240

Οι Διευθυντές Ξενοδοχείων είναι οι άνθρωποι που καλούνται να λειτουργήσουν και να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις για μία πλειάδα θεμάτων σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό και πολυσύνθετο εξωτερικό περιβάλλον.

Η συνεχής επιμόρφωση των Διευθυντών Ξενοδοχείων της Κρήτης είναι το κλειδί της επιτυχίας τους, και έτσι επέλεξαν μεταξύ άλλων δράσεων να κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών που προσφέρει η Hoteltraining παρακολουθώντας τα εξ αποστάσεως σεμινάρια «Διαχείριση Διαδικτυακών Κριτικών (Reviews)» και “ 56 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία ” του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη ο οποίος είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης, διαχείρισης παραπόνων και reviews.

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

Με ιστορία τριάντα πέντε ετών από την ίδρυση του ο Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων, αποδεικνύει πως ο Σύλλογος συνεχίζει μέχρι και σήμερα να υπηρετεί τους σκοπούς που έθεσαν οι ιδρυτές του, με πλήρη συναίσθηση της δύσκολης οικονομικής περιόδου που διανύουμε και των συνεπειών αυτής.

Οι σεμιναριακές επιμορφώσεις είναι το βασικό εργαλείο για την προσωπική ανάπτυξη, την επικαιροποίηση των αρχικών ακαδημαϊκών γνώσεων και τη δημιουργία ανταγωνιστικών προσόντων στην επαγγελματική ζωή.

H Hoteltraining προσαρμόζεται στις συνθήκες & πρωτοπορεί με Online  σεμινάρια στον χρόνο και χώρο που το επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος με μια πολύ απλη διαδικασία ακομα και απο το smartphone χωρίς να χρειαστει να κανει download οτιδηποτε .

., Τα σεμινάρια της Hoteltraining στο πλευρό του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top