Customer service. 5 “δυνατά” αποφθέγματα, που όλοι πρέπει να γνωρίζουν…

Quotes help us understand inspire motivate clarify and show our approach to things around this is why people and I love quotes.

Έχουν γραφτεί αμέτρητα αποφθέγματα (quotes) για την εξυπηρέτηση του πελάτη. Τόσο πολλά που θα χρειαζόταν ένα ολόκληρο κεφάλαιο για να τα συμπεριλάβουμε όλα. Ωστόσο, σε αυτή την ανάρτηση θα παραθέσουμε μόλις πέντε πολύ «δυνατές» ρήσεις, που κάθε στέλεχος που έρχεται σε επαφή με τους πελάτες θα πρέπει να γνωρίζει:

“Customer satisfaction is worthless. Customer loyalty is priceless.” Jeffrey Gitomer

Μην συγχέετε την ικανοποίηση με την πιστότητα. Μην συμβιβαστείτε ποτέ με το πρώτο. Οι πελάτες που δηλώνουν ικανοποιημένοι έχουν βιώσει μία average εμπειρία, την οποία προφανώς μπορούν να βιώσουν και στον ανταγωνιστή σας. Πιστοί θα είναι μόνο οι πελάτες των οποίων οι προσδοκίες ξεπεράστηκαν, καθώς έχουν βιώσει μια wow εμπειρία, την οποία είναι και πρόθυμοι να διαμοιραστούν.

., Customer service. 5 “δυνατά” αποφθέγματα, που όλοι πρέπει να γνωρίζουν…

“If you’re not serving the customer, your job is to be serving someone who is.” Jan Carlzon

Ακόμα και οι υπάλληλοι που εργάζονται στο back stage, καθώς δεν έρχονται σε επαφή με πελάτες, πρέπει να χαρακτηρίζονται από πελατοκεντρικότητα. Μόνο τότε θα μπορούν να βοηθούν άλλους συναδέλφους, προκειμένου οι τελευταίοι να μπορούν να προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες. Διότι, η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ευθύνη όλων, ανεξαρτήτως αν εργάζονται στην πρώτη γραμμή ή όχι.

“There is only one boss. The customer. And he can fire everybody in the company from the chairman on down simply by spending his money somewhere else. Sam Walton

Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να επιβιώσει χωρίς πελάτες. Αν δεν τους φερθεί όπως πρέπει, τότε αυτοί θα στραφούν στον ανταγωνισμό. Διότι ο πελάτης είναι το πραγματικό αφεντικό. Αυτός αποφασίζει πού θα ξοδέψει τα χρήματά του. Αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το κατανοήσουν όλα τα στελέχη μιας εταιρείας, ανεξαρτήτως βαθμίδας, αν δεν θέλουν εν καιρώ να βρεθούν προ εκπλήξεων.

“If we are not customer driven, our cars won’t be either.” Donald Peterson, πρώην CEO, Ford

Εν κατακλείδι, η εξυπηρέτηση του πελάτη πρέπει να διέπει όλους τους υπαλλήλους μιας εταιρείας, ανεξαρτήτως θέσης και βαθμίδας. Η εξυπηρέτηση του πελάτη δεν είναι απλώς ένα τμήμα, αλλά είναι ευθύνη όλων μέσα σε μια επιχείρηση. Ο στόχος είναι πάντα ο ίδιος: να σχεδιάζουμε πάντα προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες του (κρίσιμη σε αυτή τη φάση είναι η έρευνα), αποσκοπώντας στη δημιουργία ενθουσιασμένων πελατών.

“In the long run, no matter how good or successful you are or how clever or crafty, your business and its future are in the hands of the people you hire.” Akio Morita

Αυτό το απόφθεγμα εστιάζεται στη σημασία της πρόσληψης των κατάλληλων ανθρώπων. Οι υπάλληλοι που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες είναι η βιτρίνα της επιχείρησης. Για τον πελάτη οι άνθρωποι αυτοί είναι η ίδια η επιχείρηση. Επιτακτική είναι λοιπόν η ανάγκη να προσλάβουμε άτομα που αντλούν ικανοποίηση από τη δουλειά τους και τα οποία θα μας βοηθήσουν να πάμε μπροστά. 

Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

., Customer service. 5 “δυνατά” αποφθέγματα, που όλοι πρέπει να γνωρίζουν…

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top