Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

χωρίς τίτλο 2022 02 18T103456.074

Οι τρέχουσες μορφές παγκοσμιοποίησης και ψηφιοποίησης έχουν εισχωρήσει σε όλες τις πτυχές της ζωής μας, χωρίς να κατανοούμε πλήρως τους τρόπους με τους οποίους συμβαίνει αυτή η διαδικασία. Η τρέχουσα χρήση του Tinder αντιπροσωπεύει τις συνήθειες μας σχετικά με τους σύγχρονους τρόπους σύνδεσης και επικοινωνίας

., Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

Για κάποιους, το Tinder είναι μια εφαρμογή γνωριμιών. Αλλα για διάφορους χρήστες ανα την υφήλιο είναι ένας τρόπος να συναντάς ντόπιους και ομοϊδεάτες ταξιδιώτες.

Το γεγονός ότι σύμφωνα με έρευνες το Tinder έχει μετατραπεί σε πλατφόρμα για διεθνείς γνωριμίες και όχι αποκλειστικά ρομαντικές αποκαλύπτει ότι υπάρχει μια αυξανόμενη επιθυμία να υπερβούμε τα παραδοσιακά μας σύνορα και αυτο δημιουργεί αυτόματα το Tinder Tourism. Ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε τους εαυτούς μας σε σχέση με τον κόσμο έχει εξελιχθεί: θεωρούμε τους εαυτούς μας παγκόσμιους πολίτες και αναζητούμε αυτές τις διεθνείς επαφές τις οποίες εύκολα προσφέρει το tinder

., Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

Tinder και Solo ταξιδίωτες

Eύκολα μπορουμε να συνδυάσουμε το Tinder με αυτούς που ταξιδεύουν μόνοι.Πρόσφατα η Ταϊλάνδη ξεκίνησε συνέργασία με το Tinder για solo travellers το οποιο μπορει να ξεκίνησε πειραματικά όμως είχε μέγαλη επιτυχία, άλλωστε κανείς δεν πρέπει να αγνοήσει την παρουσία του σε 196 χώρες, 40 διαφορετικές γλώσσες και 80 εκ χρήστες. Αξίζει απλώς να σημειώσουμε πως σύμφωνα με το Google Trends, οι αναζητήσεις στη Google για μοναχικά ταξίδια κατέγραψαν μια άνοδο της τάξης του 131% από το 2016 έως το 2019. Και όπως φαίνεται, στην εποχής της κοινωνικής αποστασιοποίησης το solo traveling κερδίζει συνεχώς έδαφος, σε σύγκριση με άλλες σύγχρονες ταξιδιωτικές τάσεις.

., Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top