Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

χωρίς τίτλο 2022 02 18T103456.074

Οι τρέχουσες μορφές παγκοσμιοποίησης και ψηφιοποίησης έχουν εισχωρήσει σε όλες τις πτυχές της ζωής μας, χωρίς να κατανοούμε πλήρως τους τρόπους με τους οποίους συμβαίνει αυτή η διαδικασία. Η τρέχουσα χρήση του Tinder αντιπροσωπεύει τις συνήθειες μας σχετικά με τους σύγχρονους τρόπους σύνδεσης και επικοινωνίας

., Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

Για κάποιους, το Tinder είναι μια εφαρμογή γνωριμιών. Αλλα για διάφορους χρήστες ανα την υφήλιο είναι ένας τρόπος να συναντάς ντόπιους και ομοϊδεάτες ταξιδιώτες.

Το γεγονός ότι σύμφωνα με έρευνες το Tinder έχει μετατραπεί σε πλατφόρμα για διεθνείς γνωριμίες και όχι αποκλειστικά ρομαντικές αποκαλύπτει ότι υπάρχει μια αυξανόμενη επιθυμία να υπερβούμε τα παραδοσιακά μας σύνορα και αυτο δημιουργεί αυτόματα το Tinder Tourism. Ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε τους εαυτούς μας σε σχέση με τον κόσμο έχει εξελιχθεί: θεωρούμε τους εαυτούς μας παγκόσμιους πολίτες και αναζητούμε αυτές τις διεθνείς επαφές τις οποίες εύκολα προσφέρει το tinder

., Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

Tinder και Solo ταξιδίωτες

Eύκολα μπορουμε να συνδυάσουμε το Tinder με αυτούς που ταξιδεύουν μόνοι.Πρόσφατα η Ταϊλάνδη ξεκίνησε συνέργασία με το Tinder για solo travellers το οποιο μπορει να ξεκίνησε πειραματικά όμως είχε μέγαλη επιτυχία, άλλωστε κανείς δεν πρέπει να αγνοήσει την παρουσία του σε 196 χώρες, 40 διαφορετικές γλώσσες και 80 εκ χρήστες. Αξίζει απλώς να σημειώσουμε πως σύμφωνα με το Google Trends, οι αναζητήσεις στη Google για μοναχικά ταξίδια κατέγραψαν μια άνοδο της τάξης του 131% από το 2016 έως το 2019. Και όπως φαίνεται, στην εποχής της κοινωνικής αποστασιοποίησης το solo traveling κερδίζει συνεχώς έδαφος, σε σύγκριση με άλλες σύγχρονες ταξιδιωτικές τάσεις.

., Tinder Tourism: Πώς μία ιστοσελίδα γνωριμιών διαμορφώνει μια νέα τάση τουρισμού

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top