Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

χωρίς τίτλο 2022 02 06T105320.507 1

Του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

Ο επιτυχημένος ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου δεν συναναστρέφεται μόνο καθημερινά με πελάτες, προμηθευτές και προσωπικό, αλλά θα πρέπει επίσης να επεξεργαστεί και την στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσει. 

Ιδέες μπορεί να πάρει, χωρίς να κουραστεί ιδιαίτερα, από τον ανταγωνισμό. Μπορεί ως μυστηριώδης πελάτης (mystery shopper) να επισκεφθεί ανταγωνιστικά εστιατόρια και να πάρει ιδέες ή απλώς να παρακολουθεί τις αναρτήσεις τους. Οι ιδέες αυτές δεν χρειάζεται πάντα να είναι πολύπλοκες ή high tech. Ας δούμε ορισμένες από αυτές:

Εκπονήστε ‘exit surveys’ για όλους τους πελάτες. Πρόκειται για feedback cards με μόλις 3-4 ερωτήσεις (αποτελεί και ευκαιρία για τη συλλογή ηλεκτρονικών διευθύνσεων και την αξιοποίηση του e-mail marketing).

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

Επενδύστε στα παιδιά. Παιδιά ικανοποιημένα, γονείς ικανοποιημένοι. Αν το κατάστημά σας αρέσει στα παιδιά (π.χ. ύπαρξη παιδικού μενού, παιχνίδια), αυτά θα «σύρουν» τους γονείς ξανά σε σας.

Στείλτε τακτικά newsletters. Παραμείνετε ψηλά στο μυαλό τους (top of mind awareness) στέλνοντας τακτικά, χωρίς να γίνετε κουραστικοί, newsletters, όχι απαραίτητα προωθητικά (π.χ. νέα, συνταγές – αλλά και κουπόνια).

Στοχεύσατε σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών (π.χ. vegans, solo diners, λάτρεις των σπορ, επιχειρηματίες), προκειμένου να γεμίσετε και σε μέρες/ώρες που είστε χαλαρά. Προσθέστε νέα πιάτα, αναπροσαρμόστε τους χώρους και τα τραπέζια.

Ενθαρρύνετε τους χρήστες να γράψουν κριτική. Μην τους περιμένετε να γράψουν από μόνοι τους. Οι περισσότεροι, ακόμα και αν είναι ικανοποιημένοι, δεν θα το κάνουν.

Αξιοποιήστε το Instagram. Ανεβάστε φωτογραφίες των πιάτων σας αλλά και σύντομα βίντεο. Δημιουργήστε το δικό σας #hashtag, οργανώστε διαγωνισμούς φωτογραφίας.  

Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις, προκειμένου να δημιουργήσετε από κοινού πακέτα ή προγράμματα μάρκετινγκ. πρόκειται για μια win win πρακτική.

Εντρυφήστε στο geofencing. Στείλτε στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα σε όσους είναι κοντά στην επιχείρησή σας (π.χ. σε μια ακτίνα 300 μ

Βρείτε το Online σεμινάριο που σας ενδιαφέρει πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

., Μάρκετινγκ εστιατορίου. 8 πρακτικές ιδέες

Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top