Ο Ξενοδοχειακός Όμιλος Hilton χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Oculus for Business για να βελτιώσει την εκπαίδευση και την ανάπτυξη του προσωπικού της
Η Hilton είναι μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, με σχεδόν 6.000 ξενοδοχεία σε 117 χώρες. Βραβευμένη ως 2ος καλύτερος χώρος εργασίας στον κόσμο, η Hilton γνωρίζει ότι όταν τα μέλη της ομάδας τους νιώθουν πραγματικά ενσυναίσθηση για τις εμπειρίες των καλεσμένων τους, θα παρέχουν την απόλυτη και υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών . Για να αναπτύξει αυτή την ενσυναίσθηση, η Hilton στράφηκε στην εικονική πραγματικότητα(VR) και την ανάπτυξη καινοτόμων εμπειριών εκπαίδευσης που υποστηρίζονται από την πλατφόρμα Oculus for Business.
.
Πολλά από τα μέλη της ομάδας του Hilton δεν έχουν εργαστεί ποτέ σε ξενοδοχείο, επομένως δεν είναι ασυνήθιστο να υλοποιούν νέα προγράμματα ή διαδικασίες που κάνουν τις λειτουργίες του ξενοδοχείου πιο προκλητικές. Για να βοηθήσει αυτά τα νέα μέλη της ομάδας να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και πως να κάνουν παροχή ξενοδοχειακών υπηρεσιών πρώτης γραμμής, η ομάδα Training του Hilton συνεργάστηκε με τη SweetRush μια εταιρεία εκπαίδευσης και ανάπτυξης, γνωστή για την παραγωγή ελκυστικών και εξαιρετικά αποτελεσματικών λύσεων, για να φέρει την εμπειρία του ξενοδοχείου στα νέα μέλη της ομάδας μέσω της δύναμης της εικονικής πραγματικότητας.
Τα αποτελέσματα της εκπαίδευσης των ξενοδοχουπαλλήλων μέσω Virtual Reality σύμφωνα με την Hilton ήταν εντυπωσιακά.
- Ο χρόνος εκπαίδευσης των ξενοδοχουπαλλήλων μειώθηκε απο 4 ώρες οι οποίες χρειαζόταν σε μια δια ζώσης εκπαίδευση στα 20(!!!) λεπτά μέσω Virtual Reality.
- Το 87% των εκπαιδευομένων αλλαξε πελατοκεντρική προσέγγιση μετα την εκπαίδευση μέσω Virtual Reality
Η SweetRush ανέπτυξε επίσης σενάρια VR για το Hilton για να βοηθήσει στην εκπαίδευση των μελών της ομάδας του ξενοδοχείου ώστε να χειρίζονται καλύτερα τις δύσκολες αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες. Φορώντας ακουστικά Oculus, τα μέλη της ομάδας αναλαμβάνουν τον ρόλο των επισκεπτών σε εικονικά σενάρια που περιλαμβάνουν αλληλεπιδράσεις στη ρεσεψιόν, room service, πρωινό μπουφέ, Housekeeping-Οροφοκομία και αναχώρηση για να δουν πώς νιώθει ο επισκέπτης όταν οι αλληλεπιδράσεις δεν διαχειρίζονται σωστά, επιλύονται σωστά. ή αντιμετωπίζονται με τρόπο που υπερβαίνει τις προσδοκίες. “Εάν τα μέλη της ομάδας κατανοήσουν τι νιώθουν οι επισκέπτες, θα είναι καλύτερα εξοπλισμένα για να διαχειριστούν τις προσδοκίες των επισκεπτών και να εργαστούν για να τις ξεπεράσουν.”
Πηγή: Hilton