Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

χωρίς τίτλο 2021 12 29T144517.013

Αναρωτηθήκατε ποτέ για ποιο λόγο φεύγουν οι πελάτες; Μια αρκετά δημοφιλής έρευνα κατέδειξε ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό.

., Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

Ενας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος αρκεί για να χαθεί για πάντα ένας πελάτης, ακόμα και αν το προϊόν είναι άψογο. Ένας μόνο υπάλληλος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση, αρκεί ώστε να γίνετε αποδέκτες παραπόνων και αρνητικών κριτικών.

Για το λόγο αυτό, μέσα από αυτό το πρακτικό σύγγραμμα, την Εξυπηρέτηση Πελατών στη Φιλοξενία και την Εστίαση, τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης θα εντρυφήσουν στην υποδειγματική εξυπηρέτηση, θα γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των επισκεπτών τους.

Απότοκο της καραντίνας, το εν λόγω σύγγραμμα έρχεται να καλύψει ένα κενό στην αγορά (υπάρχουν αμέτρητα βιβλία γενικά για την Εξυπηρέτηση, κανένα όμως δεν απευθύνεται αποκλειστικά στη Φιλοξενία και την Εστίαση).

Διαβάζοντας τις σελίδες του βιβλίου αυτού, με αμέτρητα πραγματικά παραδείγματα και 42 μελέτες περίπτωσης, θα ανακαλύψετε τα μυστικά για να προσφέρετε υπηρεσίες 5 αστέρων στους πελάτες σας!!

P.S.

Ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι πολυγραφότατος συγγραφέας, με μακρά ακαδημαϊκή εμπειρία, και εκατοντάδες ώρες σεμιναρίων σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, στο χώρο της εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

., Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση

icon
Uncategorized
sarras

Travel Cuisine: Ένα νέο περιοδικό βιωματικών εμπειριών φιλοξενίας και γαστρονομίας

Το Τravel Cuisine είναι ένα νέο περιοδικό με premium περιεχόμενο για τον τουρισμό και τη γαστρονομία της Ελλάδας που απευθύνεται σε επιχειρηματίες φιλοξενίας και εστίασης αλλά και σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να ζήσουν τη δυναμική της Ελληνικής φιλοξενίας και να γνωρίσουν

Διάβασε το άρθρο
Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top