Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

Expectation Vs. Reality

Πολλά εστιατόρια, ταχυφαγεία η ακόμα και ξενοδοχεία χρησιμοποιούν εντυπωσιακά κείμενα και εικόνες ελκυστικών πιάτων για να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών.

Τι συμβαίνει όμως οταν αυτο που διατυμπανίζει η επιχείρηση μέσω φωτογραφιών δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα?

Θα πρέπει να υπάρχει εκπαίδευση στο προσωπικό και αυστηρα πρωτόκολα ώστε να διασφαλίστει ότι η ποιότητα των προσφερόμενων πιάτων θα παραμένει σταθερή και σύμφωνα με τα πρότυπα.

Δείτε παρακάτω μερικά τρανά παραδείγματα οπου η προσπάθεια προώθησης των πιάτων κατέληξε σε Βατερλώ

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

., Επιχειρήσεις εστίασης φωτογραφίζουν τα προιόντα τους και πάνε όλα λαθος. Expectation Vs. Reality

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top