CEO Ξενοδοχειακού Ομίλου μεταμφιέστηκε σε πελάτη και άλλαξε την ζωή σε έναν αφοσιωμένο υπάλληλο του

χωρίς τίτλο 2021 12 14T124058.795

Το “Undercover boss” ειναι ένα reality στις Ηνωμένες Πολιτείες στο οποίο CEO και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταμφιέζονται είτε σε πελάτες είτε σε εργαζομένους.

Στο συγκεκριμένο επεισόδιο ο CEO Stephen Cloobeck της Diamond Resorts  είχε επισκεφτεί ένα απο τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται με την ιδιότητα του πελάτη.

Αυτό που αντίκρυσε στο δωμάτιο του δεν του άρεσε καθόλου. Επικοινώνησε με το τμήμα του Housekeeping ώστε να δει και την άλλη πλευρά του νομίσματος και αυτο που ακολουθεί ειναι συγκινητικό.

Η Diamond Resorts με ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο παρείχε εκπαίδευση σε όλους του υπαλλήλους της καθώς και συνεργασία με πανεπιστήμια για να παρέχει άψογη εξυπηρέτηση πελατών. Πέρασε στα χέρια της Hilton Grand Vacations τον περασμένο Αύγουστο έναντι του ποσόυ των 1.4 δις.

, CEO Ξενοδοχειακού Ομίλου μεταμφιέστηκε σε πελάτη και άλλαξε την ζωή σε έναν αφοσιωμένο υπάλληλο του

icon
Uncategorized
sarras

Travel Cuisine: Ένα νέο περιοδικό βιωματικών εμπειριών φιλοξενίας και γαστρονομίας

Το Τravel Cuisine είναι ένα νέο περιοδικό με premium περιεχόμενο για τον τουρισμό και τη γαστρονομία της Ελλάδας που απευθύνεται σε επιχειρηματίες φιλοξενίας και εστίασης αλλά και σε ταξιδιώτες που επιθυμούν να ζήσουν τη δυναμική της Ελληνικής φιλοξενίας και να γνωρίσουν

Διάβασε το άρθρο
Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top