CEO Ξενοδοχειακού Ομίλου μεταμφιέστηκε σε πελάτη και άλλαξε την ζωή σε έναν αφοσιωμένο υπάλληλο του

χωρίς τίτλο 2021 12 14T124058.795

Το “Undercover boss” ειναι ένα reality στις Ηνωμένες Πολιτείες στο οποίο CEO και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μεταμφιέζονται είτε σε πελάτες είτε σε εργαζομένους.

Στο συγκεκριμένο επεισόδιο ο CEO Stephen Cloobeck της Diamond Resorts  είχε επισκεφτεί ένα απο τα ξενοδοχεία που διαχειρίζεται με την ιδιότητα του πελάτη.

Αυτό που αντίκρυσε στο δωμάτιο του δεν του άρεσε καθόλου. Επικοινώνησε με το τμήμα του Housekeeping ώστε να δει και την άλλη πλευρά του νομίσματος και αυτο που ακολουθεί ειναι συγκινητικό.

Η Diamond Resorts με ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο παρείχε εκπαίδευση σε όλους του υπαλλήλους της καθώς και συνεργασία με πανεπιστήμια για να παρέχει άψογη εξυπηρέτηση πελατών. Πέρασε στα χέρια της Hilton Grand Vacations τον περασμένο Αύγουστο έναντι του ποσόυ των 1.4 δις.

, CEO Ξενοδοχειακού Ομίλου μεταμφιέστηκε σε πελάτη και άλλαξε την ζωή σε έναν αφοσιωμένο υπάλληλο του

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top