Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Reservation

Μια νύφη έμεινε κυριολεκτικά στον δρόμο για λίγο τουλαχιστον όταν συνειδητοποίησε ότι το ξενοδοχείο είχε κάνει διπλοκράτηση στην σουίτα τους.

Η Έμιλι και η οικογένειά της είχαν κλείσει μια σουίτα για να μείνουν στο ξενοδοχείο Marriott στο Newport Beach της Καλιφόρνια το βράδυ πριν από τον δεύτερο γάμο της μαμάς της, αλλά αποδείχθηκε καταστροφικό όταν βρήκαν αγνώστους να βρίσκονται στο δωμάτιό τους.

Οπως βλέπουμε ακόμα και μεγάλοι ξενοδοχειακοί κολοσσοί οπως η Mariott κανουν λάθη

., Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

Δημοσιεύοντας η Έμιλι το απρόσμενο αυτο γεγονός σε βίντεο το οποιο φυσικά έγινε Viral στο TikTok, η μαμά φαίνεται αναστατωμένη ενώ μιλάει στο τηλέφωνο με την υποδοχή.

Κοιτάζοντας την κόρη της να τραβάει βίντεο, την ρωτά: “Είμαι στην κάμερα; μου κάνει κάποιος φάρσα αυτή τη στιγμή;” και συνεχίζει στο τηλέφωνο να μιλάει με την υποδοχή «Μόλις μπήκα στο δωμάτιο στο οποίο μόλις μου δώσατε τα κλειδιά και ειναι κατι κυρίες ήδη μέσα», λέει στο προσωπικό στο τηλέφωνο, επιβεβαιώνοντας κιόλας ότι ο αριθμός του δωματίου της είναι 1508.

Η Έμιλι περιέγραψε το βίντεο ως «όταν το ξενοδοχείο σου κάνει διπλόκράτηση στο δωμάτιο σου και μπαίνεις και βλέπει στο ντους γυναίκες να κάνουν μάσκες ομορφίας το βράδυ πριν από την ημέρα του γάμου σου».

Στο δεύτερο κλιπ, η άλλη που ήταν ήδη στο δωμάτιο παραπονιέται έντονα και βρίζοντας στον υπεύθυνο της υποδοχής.

“Μόλις έβαλες μια ολόκληρη οικογένεια στο δωμάτιό μου στις 23.30 την ωρα που κάναμε ντους. Νομίζαμε ότι μας ληστεύουν. Είμαι [στο δωμάτιο] 1508, τους και η νύφη επίσης δωμάτιο 1508.”

Στη συνέχεια ζητά αποζημίωση, συμπεριλαμβανομένης μιας δωρεάν διαμονής και για την οικογένεια της Έμιλi.
Ο διευθυντής φαίνεται να ζητά συγγνώμη από τους επισκέπτες και να τους λέει ότι θα γράψει τα πάντα σε χαρτιά επειδή το σύστημα υπολογιστή του ξενοδοχείου είναι εκτός λειτουργίας.

Η Έμιλι εξήγησε αργότερα ότι το θέμα επιλύθηκε και στην οικογένειά της δόθηκε ένα νέο δωμάτιο για τη διαμονή.

., Ξενοδοχείο έκανε διπλοκράτηση σε δωμάτιο νύφης. Μια ιστορία για γέλια και για κλάματα

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top