3 πράγματα που θέλουν οι πελάτες…

seen

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Ο πελάτης καταφθάνει στο ξενοδοχείο. Ο θυρωρός τον βλέπει με την άκρη του ματιού του, ωστόσο δεν δίνει σημασία και κατευθύνεται προς το lobby. H κοπέλα στο front desk τελειώνει πρώτα αυτό που κάνει και μετά από 10 περίπου δευτερόλεπτα αλληλοεπιδρά με τον επισκέπτη.

Κατά τη διαμονή του ο πελάτης συμπληρώνει το σύντομο ερωτηματολόγιο, που του έχει αποσταλεί ηλεκτρονικά, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει και τις αρνητικές εμπειρίες που βίωσε. Εις μάτην… Το ξενοδοχείο δεν είχε καμία περαιτέρω επικοινωνία μαζί του, ωσάν να μην διάβασε κανείς την αρνητική του αξιολόγηση.

., 3 πράγματα που θέλουν οι πελάτες…

Ο συγκεκριμένος πελάτης έχει έρθει, μετά της συζύγου του, για να γιορτάσει μια σημαντική στιγμή στη ζωή του, την επέτειο του γάμου του. Το είπε και ο ίδιος κατά την άφιξή του, ενώ και κάποιοι υπάλληλοι τον άκουσαν να το μνημονεύει. Παρόλα αυτά, ούτε μία ευχή, ούτε ένα κέρασμα, ούτε ένα τυπικό δώρο…

Σε γενικές γραμμές, οι πελάτες θέλουν τρία πράγματα: α) να αναγνωριστεί η παρουσία τους (seen), β) να ακουστούν (heard) και γ) να αισθανθούν σημαντικοί (valued). 

Ο πελάτης της φανταστικής ιστορίας μας δεν πήρε τίποτα από όλα αυτά. Η εμπειρία που βίωσε ήταν αδιάφορη έως αρνητική, κάτι που νομοτελειακά θα μεταφραστεί στην απώλεια ενός (ίσως και παραπάνω) πελάτη.

Δυστυχώς αυτή είναι μια πραγματικότητα που βιώνουμε συχνά ως πελάτες. Οι εταιρείες μάς θεωρούν δεδομένους και συχνά ρίχνουν όλο το βάρος στην προσέλκυση νέων πελατών. 

Πόσες φορές αλήθεια μπήκαμε σε εστιατόριο και περιμέναμε 15 λεπτά μέχρι να έρθει ο σερβιτόρος και τουλάχιστον να μας χαιρετήσει; Πότε ήταν η τελευταία φορά που υπάλληλος μας αποκάλεσε με το όνομά μας, παρόλο που θεωρούμαστε τακτικοί πελάτες; Πόσες φορές παραπονεθήκαμε στο γυμναστήριο για το χαλασμένο μηχάνημα, χωρίς να εισακουστούμε; Πόσες φορές ζήσαμε μια average εμπειρία, με την εταιρεία να αδυνατεί να μας δείξει ότι ήμαστε σημαντικοί γι’ αυτήν;

Αν λοιπόν θέλετε να ξεχωρίσετε και να δημιουργήσετε τις βάσεις για μια αλησμόνητη εμπειρία, να φροντίσετε να εφαρμόσετε στην πράξη αυτό που θέλουν οι πελάτες, το τρίπτυχο: seen, heard, valued…

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης στο Marketing-Tips.gr

., 3 πράγματα που θέλουν οι πελάτες…

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top