Βασικές αρχές του Food Cost

αποθέματος 2

Το Food Cost (κόστος των τροφίμων) είναι απαραίτητο μέρος του budget της επιχείρησης σας.

Υπάρχουν πολλοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τον καθορισμό της τιμής ενός προϊόντος στο μενού σας και είναι σημαντικό να υπολογίσετε το κόστος των τροφίμων σας.

Σε αυτο το post, αναφέρουμε με λίγα και απλά λόγια βασικά στοιχεία που είναι ζωτικής σημασίας για τον υπολογισμό του κόστους των τροφίμων σας.

Το Food Cost και ο ακριβής υπολογισμός του είναι ένα από τα πιο επίπονα ζητήματα για πολλά εστιατόρια και Fast Food. Ακολουθούν μερικές συμβουλές του τι πρέπει να γνωρίζετε.

Το Food Cost μια σύγκριση ανάμεσα στα έσοδα που λαμβάνετε από έναν πελάτη για ένα γεύμα και το ακατέργαστο κόστος των συστατικών που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή αυτού του γεύματος.

Ενα απλό παραδειγμα. Σας κοστίζουν 3,00 Ευρώ τα συστατικά για ένα προιόν στο μενού και το οποίο πουλήσατε για 10,00Ευρώ, το κόστος του φαγητού σας θα είναι 30%. Έτσι φαίνεται με μια πολύ πρόχειρη ματιά, το κόστος φαγητού όμως είναι πολύ πιο περίπλοκο και συχνά εξαρτάται από πολλους διαφορετικούς παράγοντες στις εγκαταστάσεις σας.

Ο απλός υπολογισμός παραπάνω είναι καλός για ένα μόνο προιόν στο μενού για ένα εστιατόριο όμως είναι σύνηθες να υπολογίζετε ένα μηνιαίο κόστος φαγητού .

Ας βάλουμε στο παράδειγμα αριθμούς

., Βασικές αρχές του Food Cost

Το παραπάνω ειναι ενδιαφερων σαν ποσό αλλά δεν βγάζει πολύ νόημα. Εάν όμως γνωρίζουμε το Food Cost του μήνα, μπορούμε να το βγάλουμε σαν ποσοστό,ο οποίος ειναι και ο πιο συνηθισμένος τρόπος μέτρησης του Food Cost. Γενικά εαν οι πωλήσεις σας στα τρόφιμα ήταν 68.000 Ευρώ για τον μηνα αυτον , θα χρησιμοποιούσατε τον ίδιο υπολογισμό που χρησιμοποίησα νωρίτερα, 24000 / 68.000 = 35,2%, θα το στρογγυλοποιήσω 35% εδώ για ευκολία. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα τρόφιμα που χρησιμοποιήσατε και όλες οι πωλήσεις τροφίμων που κάνατε για το μήνα, 0.35 λεπτά σπαταλήθηκαν για κάθε ευρώ που βγάλαμε.

Συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το κόστος των τροφίμων σας υπό έλεγχο

  • Τυποποιημένες συνταγές
  • Τιμές-Είναι καλές οι τιμέςπου χρεώνετε; Καλύπτει το κόστος των πρώτων υλών; Θυμηθείτε ότι αφού πληρώσετε για αυτό το 35% του κόστους τροφίμων, σημαίνει ότι έχει απομείνει μόνο το 65% αυτού του Ευρώ για να πληρώσετε για μισθούς και παροχές εργαζομένων, ενοίκιο, ασφάλιση, ηλεκτρικό ρεύμα και όλα τα υπόλοιπα άμεσα και έμμεσα έξοδα λειτουργίας μιας επιχείρησης
  • Σωστές αγορες στην σωστή τιμή– Αγορές κατόπιν σύγκρισης ποιότητας-τιμών σε ομοια προιοντα που επιθυμούμε να προχωρήσουμε σε αγορά
  • Αποθήκευση-Ολες οι αγορές πρώτων υλών πρέπει να ελέγχονται με βάση τα κριτήρια παραλαβής και να αποθηκεύονται στο κατάλληλο μέρος το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή της παράδοσης

Θυμηθείτε ότι τυχόν ασυνέπειες ή λάθη σε οποιονδήποτε από αυτούς τους παραπάνω τομείς μπορεί να οδηγήσουν σε κόστος τροφίμων που υπερβαίνει τις προσδοκίες σας και θέτει σε κίνδυνο την επιχείρησή σας.

., Βασικές αρχές του Food Cost

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top