Τι έκανε ξενοδοχείο στο Μεξικό για να σπάει τον πάγο…

Hotel

Τα καρτελάκια με τα ονόματα του προσωπικού, έχουν διάφορα πλεονεκτήματα, καθώς μέσα από αυτά ενθαρρύνεται η αναφορά για προβλήματα και η λύση τους γίνεται εφικτή (π.χ. «με εξυπηρέτησε ο τάδε…»), αναγνωρίζεται η προσπάθεια (π.χ. «όλοι τους ήταν υπέροχοι, αλλά ο τάδε ήταν αυτός που ξεχώρισε») και τέλος κρατάει το προσωπικό σε εγρήγορση, καθώς γνωρίζει ότι είναι πλέον αναγνωρίσιμο και το αποτρέπει από το να πράξει κάτι μη θεμιτό.

, Τι έκανε ξενοδοχείο στο Μεξικό για να σπάει τον πάγο…

Αναμφίβολα, το μεγαλύτερο ίσως όφελός τους είναι ότι λειτουργούν ως conversation starters, κοινώς θέτουν τις βάσεις για να ”σπάσει ο πάγος” και να καλλιεργηθούν δεσμοί ανάμεσα στο προσωπικό και τους επισκέπτες.

Σε ένα ξενοδοχείο στο Μεξικό, υιοθετήθηκε μια πρωτοποριακή -και πιο ανθρώπινη- προσέγγιση: στα καρτελάκια δεν αναγραφόταν μόνο το όνομα ή η καταγωγή του υπαλλήλου (απαντάται σε αρκετά ξενοδοχεία του εξωτερικού: αφενός ο ντόπιος θα ξέρει αρκετά μυστικά για να διαμοιραστεί, αφετέρου ο «ξένος» μπορεί να έχει κοινή καταγωγή με τον επισκέπτη), αλλά και το πάθος του καθενός. 

«My passion is my family» έγραφε το καρτελάκι ενός,  «My passion is soccer» ενόςάλλου, «My passion is fishing», ενός τρίτου. Πράγματι, αρκετοί από αυτούς έπιαναν κουβέντα με τους επισκέπτες, που συχνά μοιράζονταν τις ίδιες αξίες, ενδιαφέροντα και ιδανικά.

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top