Τι είναι το Casual dining και τι το Fine dining

.jpg

Του Vassilios Canellos

Οι δύο ευρύτερες κατηγορίες διαχωρισμού εστιατορίων είναι το Casual dining και Fine Dining, ενώ υπάρχουν πολλοί τυπικοί διαχωρισμοί και ταξινομήσεις, που βασίζονται στο φαγητό το στυλ, το είδος σέρβις, τις τιμές κλπ. 

Το Casual dining είναι φιλικότερο και πιο ανεπίσημο, ενώ το Fine dining αποπνέει μια πιο κομψή και επίσημη ατμόσφαιρα. Το φαγητό που προσφέρεται στα δύο αυτά είδη διαφέρει κατά πολύ όπως επίσης και η τιμολόγηση διαφέρει επίσης πολύ. 
Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στις εγγενείς διαφορές μεταξύ αυτών των δύο τύπων.
Τι είναι το Casual Dining; Είναι συνήθως ένα απλό εστιατόριο που προσφέρει φαγητό σε μέτριες τιμές σε μια πιο απλή ατμόσφαιρα. Ένα εστιατόριο που παρέχει Casual Dining, προσφέρει μια πιο χαλαρή και ήρεμη ατμόσφαιρα με φιλικό περιβάλλον. Ακόμα και τα πιο δημοφιλή πιάτα είναι σχετικά φθηνά.
Τι είναι το Fine Dining; Το fine dining, από την άλλη πλευρά, είναι ένα πιο επίσημο στυλ φαγητού. Το εξαιρετικό menu και τα ακριβά πιάτα χαρακτηρίζουν συνήθως τα εστιατόρια αυτά. Το φαγητό σερβίρεται από το προσωπικό  πιο επίσημα. Η εξυπηρέτηση είναι ανώτερου επιπέδου και  θα αποπνέει μια κομψή, ήρεμη ατμόσφαιρα.  Ο φωτισμός, οι διακοσμήσεις, το προσωπικό, το στυλ, ο σχεδιασμός συνολικά  και η αρχιτεκτονική του κτηρίου εμπλέκονται όλα μαζί για να δημιουργήσουν την ατμόσφαιρα
Εξυπηρέτηση πελατών στο Fine Dining Η εξυπηρέτηση των πελατών σε ένα τέτοιο εστιατόριο είναι πολύ πιο προσεκτική από ό, τι στα  Casual ή τα Fast Casual εστιατόρια. 
Πηγαίνει πολύ πιο πέρα από τη λήψη παραγγελίας και την παράδοση φαγητού το προσωπικό:

  • Συνοδεύει τους πελάτες στο τραπέζι, τραβώντας την καρέκλα στις γυναίκες
  • Συνοδεύει τους πελάτες στην έξοδο
  • Καθαρίζει το τραπέζι μεταξύ των πιάτων
  • Εξηγεί τις λεπτομέρειες του μενού χωρίς να βλέπει σημειώσεις
  • Το προσωπικό πρέπει να είναι αυστηρά εκπαιδευμένο και έτοιμο να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες σχετικά με ένα μενού ή ένα κρασί. 
  • Θα πρέπει επίσης να είναι έτοιμοι να κάνουν προτάσεις και για το μενού εάν ζητηθεί.

Καμία λεπτομέρεια δεν είναι πολύ ασήμαντη σε τέτοια εστιατόρια όπου η εμπειρία πρέπει να είναι η προστιθέμενη αξία.
Casual & Fine Dining: Περιβάλλον και τιμή Το απλό και το καλό στυλ είναι οι δύο πιο γενικές κατηγορίες στις οποίες τα εστιατόρια και τα στιλ φαγητού μπορούν να ταξινομηθούν και να ομαδοποιηθούν για ευκολότερη κατανόηση. Με την εξέλιξη της βιομηχανίας της εστίασης, με την πάροδο των ετών, το φαγητό έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος των ευχάριστων στιγμών των ανθρώπων. 
Συμπέρασμα Μπορείτε να βρείτε τη δική σας, σωστή ισορροπία μεταξύ Fine και Casual, δηλαδή υψηλής ποιότητας και χαλαρής ατμόσφαιρας στην οποία θα προσφέρετε υπέροχη γεύση και βολική τιμή ανάλογα με το πόσο κοντά σε πιο άκρο θα είστε. Η ζεστή ατμόσφαιρα και το περιβάλλον είναι κρίσιμοι παράγοντες για την απόκτηση και διατήρηση των πελατών. Παράγοντες επίσης όπως το κλίμα που παράγει το προσωπικό, ο διάκοσμος και η ιδιαίτερη μουσική, παίζουν επίσης ουσιαστικό ρόλο.

Του Vassilios Canellos στο fnb-pro.gr

Παρακολούθησε σήμερα ένα ξενοδοχειακο σεμινάριο στην hoteltraining και επένδυσε στο Μέλλον σου

., Τι είναι το Casual dining και τι το Fine dining

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top