Μια από τις καλύτερες ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας

χωρίς τίτλο 65

Αναρτήθηκε από Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης

Η ιστορία έχει δικαίως χαρακτηριστεί ως μία από τις κορυφαίες ιστορίες εξυπηρέτησης στον χώρο της φιλοξενίας.

Διαδραματίστηκε πριν δύο περίπου δεκαετίες σε ένα πολυτελές κατάλυμα, στο The Inn at Little Washington,  στην περιοχή της Ουάσιγκτον.

Ένα ζευγάρι καταφθάνει στο ξενοδοχείο για τρεις μέρες, για να γιορτάσει την 25η επέτειο του γάμου του. Το ταξίδι, που διήρκησε τέσσερις ώρες, είχε προγραμματιστεί με κάθε λεπτομέρεια ένα χρόνο πιο πριν – το ζευγάρι είχε έρθει σε επαφή και με τον σεφ, για να κανονίσουν τα πιάτα του εορταστικού δείπνου.

Καθώς ο υπάλληλος έβγαζε τις βαλίτσες από το πορτ μπαγκάζ, η σύζυγος ζητά από τον άνδρα της να μην ξεχάσει μία κρεμαστή βαλίτσα, που είχε τα ρούχα της μέσα. Για κακή τους τύχη, η βαλίτσα αυτή είχε ξεχαστεί μέσα στο γκαράζ της οικογένειας.

Η απόλυτη καταστροφή… Σε μία τέτοια περίσταση, σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο, η δύσμοιρη γυναίκα δεν είχε ούτε μία αλλαξιά ρούχα. Τότε, ως από μηχανής θεός εμφανίζεται ένας χαμογελαστός υπάλληλος του ξενοδοχείου με το εταιρικό αυτοκίνητο και λέει στον συντετριμμένο άνδρα: «Δώσε μου τα κλειδιά και τη διεύθυνση»

Με τις ευλογίες της διοίκησης, έκανε ένα ταξίδι οκτώ συνολικά ωρών καταφέρνοντας να επιστρέψει με την επίμαχη βαλίτσα πριν το δείπνο των εννέα…

Είναι από τις περιπτώσεις που μολονότι η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τη δυσαρέσκεια του επισκέπτη, εντούτοις κάνει τα πάντα ώστε να αυτός να βιώσει μία αξέχαστη εμπειρία.

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top