Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

hotel 2

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ–   

Αρχισαν τα όργανα να βαράνε…

Αρκετοί επαγγελματίες του τουρισμού πιστεύουν ότι για τη σεζόν που μας έρχεται (ή που ευελπιστούμε ότι θα έρθει) η λύση στο πρόβλημά τους είναι απλή: μείωση των τιμών.

., Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

Οι χαμηλές τιμές, ωστόσο, πέρα του ότι συρρικνώνουν την κερδοφορία, δεν δημιουργούν απαραίτητα αυξημένη ζήτηση, καθώς ενδέχεται να απωθήσουν μία μερίδα εν δυνάμει επισκεπτών, που ίσως να αμφισβητήσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εν προκειμένω, πλήττουν την εικόνα της επιχείρησης.

Όταν έχεις ένα καθώς πρέπει κατάλυμα (αν κρίνουμε τουλάχιστον από την περιγραφή και τις φωτογραφίες) σε έναν «δυνατό» προορισμό και προσφέρεις το κατάλυμά σου με έκπτωση 72% (αν όντως είναι πραγματική η έκπτωση), τότε περνάς ανάμικτα μηνύματα στο κοινό σου. 

Ορισμένοι όντως θα αδράξουν την ευκαιρία (50 ευρώ από 180 τη μέρα είναι πράγματι μια γενναία προσφορά) και θα κλείσουν, άλλοι ωστόσο (και σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι τακτικοί πελάτες του εν λόγω καταλύματος) θα διατηρήσουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο όλα λειτουργούν ρολόι (μήπως η έκπτωση μετακυληθεί και στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών;). Συν τοις άλλοις, έχουν έναν ακόμη λόγο να το απορρίψουν, καθώς θα απευθύνεται σε μια άλλη πελατεία, πιο ευαίσθητη στην τιμή.

Πολλά ξενοδοχεία, τις δύσκολες στιγμές που διάγουμε, προσφέρουν added value (π.χ. δωρεάν πρωινό ή συνεδρία spa) διατηρώντας ωστόσο τις τιμές στα ίδια επίπεδα. Άλλες πάλι επενδύουν στο yield management προσαρμόζοντας τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση, την εποχή κ.λπ.

Το να βγεις έξω και να «σκοτώσεις» το κατάλυμά σου δυστυχώς καταδεικνύει το πόσο «επαγγελματίες» (και άσχετοι σχετικά με το μάρκετινγκ) είναι ορισμένοι… Οπως εξάλλου έχει πει ο Seth Godin: “Η χαμηλή τιμή είναι το τελευταίο καταφύγιο του μαρκετίστα που έχει ξεμείνει από έξυπνες ιδέες”.

Παρακολουθήστε το σεμινάριο “Υποδοχη-Front Office” αλλά και το σύνολο των ξενοδοχειακών σεμιναρίων της Hoteltraining στον παρακάτω σύνδεσμο

“Υποδοχή-Front Office “
hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top