Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

hotel 2

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ–   

Αρχισαν τα όργανα να βαράνε…

Αρκετοί επαγγελματίες του τουρισμού πιστεύουν ότι για τη σεζόν που μας έρχεται (ή που ευελπιστούμε ότι θα έρθει) η λύση στο πρόβλημά τους είναι απλή: μείωση των τιμών.

., Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

Οι χαμηλές τιμές, ωστόσο, πέρα του ότι συρρικνώνουν την κερδοφορία, δεν δημιουργούν απαραίτητα αυξημένη ζήτηση, καθώς ενδέχεται να απωθήσουν μία μερίδα εν δυνάμει επισκεπτών, που ίσως να αμφισβητήσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εν προκειμένω, πλήττουν την εικόνα της επιχείρησης.

Όταν έχεις ένα καθώς πρέπει κατάλυμα (αν κρίνουμε τουλάχιστον από την περιγραφή και τις φωτογραφίες) σε έναν «δυνατό» προορισμό και προσφέρεις το κατάλυμά σου με έκπτωση 72% (αν όντως είναι πραγματική η έκπτωση), τότε περνάς ανάμικτα μηνύματα στο κοινό σου. 

Ορισμένοι όντως θα αδράξουν την ευκαιρία (50 ευρώ από 180 τη μέρα είναι πράγματι μια γενναία προσφορά) και θα κλείσουν, άλλοι ωστόσο (και σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι τακτικοί πελάτες του εν λόγω καταλύματος) θα διατηρήσουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο όλα λειτουργούν ρολόι (μήπως η έκπτωση μετακυληθεί και στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών;). Συν τοις άλλοις, έχουν έναν ακόμη λόγο να το απορρίψουν, καθώς θα απευθύνεται σε μια άλλη πελατεία, πιο ευαίσθητη στην τιμή.

Πολλά ξενοδοχεία, τις δύσκολες στιγμές που διάγουμε, προσφέρουν added value (π.χ. δωρεάν πρωινό ή συνεδρία spa) διατηρώντας ωστόσο τις τιμές στα ίδια επίπεδα. Άλλες πάλι επενδύουν στο yield management προσαρμόζοντας τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση, την εποχή κ.λπ.

Το να βγεις έξω και να «σκοτώσεις» το κατάλυμά σου δυστυχώς καταδεικνύει το πόσο «επαγγελματίες» (και άσχετοι σχετικά με το μάρκετινγκ) είναι ορισμένοι… Οπως εξάλλου έχει πει ο Seth Godin: “Η χαμηλή τιμή είναι το τελευταίο καταφύγιο του μαρκετίστα που έχει ξεμείνει από έξυπνες ιδέες”.

Παρακολουθήστε το σεμινάριο “Υποδοχη-Front Office” αλλά και το σύνολο των ξενοδοχειακών σεμιναρίων της Hoteltraining στον παρακάτω σύνδεσμο

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top