Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

hotel 2

BY ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ–   

Αρχισαν τα όργανα να βαράνε…

Αρκετοί επαγγελματίες του τουρισμού πιστεύουν ότι για τη σεζόν που μας έρχεται (ή που ευελπιστούμε ότι θα έρθει) η λύση στο πρόβλημά τους είναι απλή: μείωση των τιμών.

., Είναι η πτώση των τιμών η λύση για τον τουρισμό;

Οι χαμηλές τιμές, ωστόσο, πέρα του ότι συρρικνώνουν την κερδοφορία, δεν δημιουργούν απαραίτητα αυξημένη ζήτηση, καθώς ενδέχεται να απωθήσουν μία μερίδα εν δυνάμει επισκεπτών, που ίσως να αμφισβητήσει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Εν προκειμένω, πλήττουν την εικόνα της επιχείρησης.

Όταν έχεις ένα καθώς πρέπει κατάλυμα (αν κρίνουμε τουλάχιστον από την περιγραφή και τις φωτογραφίες) σε έναν «δυνατό» προορισμό και προσφέρεις το κατάλυμά σου με έκπτωση 72% (αν όντως είναι πραγματική η έκπτωση), τότε περνάς ανάμικτα μηνύματα στο κοινό σου. 

Ορισμένοι όντως θα αδράξουν την ευκαιρία (50 ευρώ από 180 τη μέρα είναι πράγματι μια γενναία προσφορά) και θα κλείσουν, άλλοι ωστόσο (και σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι τακτικοί πελάτες του εν λόγω καταλύματος) θα διατηρήσουν τις αμφιβολίες τους για το κατά πόσο όλα λειτουργούν ρολόι (μήπως η έκπτωση μετακυληθεί και στην ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών;). Συν τοις άλλοις, έχουν έναν ακόμη λόγο να το απορρίψουν, καθώς θα απευθύνεται σε μια άλλη πελατεία, πιο ευαίσθητη στην τιμή.

Πολλά ξενοδοχεία, τις δύσκολες στιγμές που διάγουμε, προσφέρουν added value (π.χ. δωρεάν πρωινό ή συνεδρία spa) διατηρώντας ωστόσο τις τιμές στα ίδια επίπεδα. Άλλες πάλι επενδύουν στο yield management προσαρμόζοντας τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση, την εποχή κ.λπ.

Το να βγεις έξω και να «σκοτώσεις» το κατάλυμά σου δυστυχώς καταδεικνύει το πόσο «επαγγελματίες» (και άσχετοι σχετικά με το μάρκετινγκ) είναι ορισμένοι… Οπως εξάλλου έχει πει ο Seth Godin: “Η χαμηλή τιμή είναι το τελευταίο καταφύγιο του μαρκετίστα που έχει ξεμείνει από έξυπνες ιδέες”.

Παρακολουθήστε το σεμινάριο “Υποδοχη-Front Office” αλλά και το σύνολο των ξενοδοχειακών σεμιναρίων της Hoteltraining στον παρακάτω σύνδεσμο

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top