Τι είναι PMS και η χρησιμότητα ενός Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)

χωρίς τίτλο 56

Tο PMS σημαίνει  Property Management System ( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας). Πρόκειται για συστήματα που διευκολύνουν τη διαχείριση ακινήτων, εξοπλισμού κλπ. Στα συστήματα αυτά συμπεριλαμβάνεται και η διαχείριση της συντήρησης, του προσωπικού και νομικών θεμάτων, μέσω ενός μόνο λογισμικού. Τα PMS αντικαθιστούν σήμερα τις πεπαλαιωμένες και δύσχρηστες μεθόδους που βασίζονταν στο χαρτί. Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι τα  PMS εξελίσσονται διαρκώς με λειτουργιές οι οποίες δίνουν λύσεις σε σημαντικά θέματα που αφορούν ένα ξενοδοχείο.


Τα ξενοδοχειακά  PMS που προορίζονται για ξενοδοχεία περιλαμβάνουν όλες τις διαχειριστικές και οργανωτικές λειτουργίες που απαιτούνται από ένα σύγχρονο ξενοδοχείο για να λειτουργήσει αποτελεσματικά.
Ένα σύγχρονο Hotel PMS περιλαμβάνει συστήματα διαχείρισης των κρατήσεων, της υποδοχής (reception), της καθαριότητας, των αλλαγών λινών και σεντονιών, της συντήρησης, της ασφάλειας, της αποθήκης, των πρωινών και των άλλων γευμάτων, της επικοινωνίας με τους φιλοξενούμενους του ξενοδοχείου καθώς και άλλων τμημάτων του ξενοδοχείου.

., Τι είναι PMS και  η χρησιμότητα  ενός  Ξενοδοχειακού PMS( Σύστημα Διαχείρισης Ιδιοκτησίας)

Ένα  σύγχρονο Ξενοδοχειακό  PMS έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί ακόμα  και το website του ξενοδοχείου, ενώ παρέχει και σύστημα on-line κρατήσεων.
Βέβαια ένα σύγχρονο Hotel PMS δεν απευθύνεται μόνο σε ξενοδοχεία αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο είδος τουριστικού καταλύματος, όπως ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, βίλες, camping, κλπ.

Το Ξενοδοχειακό PMS  είναι ένας τρόπος να διαχειριστείτε αποτελεσματικότερα και πιο  οργανωμένα το κατάλυμά σας, αν θέλετε να περιορίσετε σφάλματα και περιττά έξοδα ή θέλετε μια ξεκάθαρη εικόνα των αποτελεσμάτων του καταλύματός σας, τότε σίγουρα χρειάζεστε ένα Hotel PMS.
Δεδομένης της συνεχώς αυξανόμενης πολυπλοκότητας της λειτουργίας των σημερινών τουριστικών καταλυμάτων, αναμφισβήτητα η χρήση ενός συστήματος hotel PMS είναι σήμερα επιβεβλημένη. Η ενημέρωση διαθεσιμοτήτων και τιμών στα κανάλια κρατήσεων, η διαχείριση κρατήσεων, υπηρεσιών, προσωπικού και πελατών με τη χρήση ενός PMS αυτοματοποιούνται και απλοποιούνται, μειώνοντας έτσι την κούραση, και το άγχος αλλά και την ανάγκη πολλές φορές για πλεονάζων προσωπικό.

Οι υπάλληλοι της  Υποδοχής ενός ξενοδοχείου  θα πρέπει να γνωρίζουν τις δυνατότητες του προγράμματος που χρησιμοποιούν στον συγκεκριμένο χώρο  και να τις εκμεταλλεύονται  στο έπακρο

Η Hoteltraining πρωτοπόρος στα ξενοδοχειακά σεμινάρια όλων των ειδικοτήτων  είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι 5 Μάρτιου θα προστεθούν 2 σεμινάρια εκπαίδευσης  ξενοδοχειακού προγράμματος PMS

Μπορείτε έως τότε να παρακολουθήσετε όλα μας τα σεμινάρια που αφορούν την Υποδοχή παρακάτω

ΥΠΟΔΟΧΗ-FRONT OFFICE

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top