Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

χωρίς τίτλο 51

72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες

Ο Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal, but there is no level of food that can save bad service» (η καλή εξυπηρέτηση μπορεί να σώσει ένα κακό γεύμα, αλλά ακόμα και το καλύτερο φαγητό δεν μπορεί να σώσει μια κακή εξυπηρέτηση).

Καλώς ή κακώς, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων πελατών εγκαταλείπουν μια επιχείρηση, περίπου το 70%, το κάνει επειδή η εξυπηρέτηση είναι προβληματική, όχι το προϊόν.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί επαγγελματίες διατείνονται ότι παρέχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση, όταν στην πραγματικότητα αυτό που δίνουν δεν ξεπερνά το μέτριο. Δεν είναι τυχαίο ότι για κάθε 10.000 επιχειρήσεις που ισχυρίζονται ότι παρέχουν «εξαιρετική» εξυπηρέτηση, μόλις 100 το κάνουν πράξη…

Αν θέλετε να δείτε πώς μπορείτε και εσείς να το κάνετε πράξη, μπορείτε να το επιτύχετε διαβάζοντας την Β’ ανανεωμένη (με πληθώρα πραγματικών παραδειγμάτων, που συλλέχθηκαν τα τελευταία 5 χρόνια) έκδοση του Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών.

Εκεί θα βρείτε 72 απλές και πρακτικές συμβουλές για το πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να μείνετε βαθιά χαραγμένοι στη μνήμη του καταναλωτή. Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να δεσμεύσετε σημαντικά κεφάλαια.

Βρείτε το βιβλίο στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.stamoulis.gr/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%95%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%8E%CE%BD_p-404125.aspx

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top