Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών του Γιάννη Πρωτοπαπαδάκη

χωρίς τίτλο 51

72 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες

Ο Alton Brown είχε είπε κάποτε: «Good service can save a bad meal, but there is no level of food that can save bad service» (η καλή εξυπηρέτηση μπορεί να σώσει ένα κακό γεύμα, αλλά ακόμα και το καλύτερο φαγητό δεν μπορεί να σώσει μια κακή εξυπηρέτηση).

Καλώς ή κακώς, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν είναι τυχαίο ότι η συντριπτική πλειονότητα όσων πελατών εγκαταλείπουν μια επιχείρηση, περίπου το 70%, το κάνει επειδή η εξυπηρέτηση είναι προβληματική, όχι το προϊόν.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι πολλοί επαγγελματίες διατείνονται ότι παρέχουν πολύ καλή εξυπηρέτηση, όταν στην πραγματικότητα αυτό που δίνουν δεν ξεπερνά το μέτριο. Δεν είναι τυχαίο ότι για κάθε 10.000 επιχειρήσεις που ισχυρίζονται ότι παρέχουν «εξαιρετική» εξυπηρέτηση, μόλις 100 το κάνουν πράξη…

Αν θέλετε να δείτε πώς μπορείτε και εσείς να το κάνετε πράξη, μπορείτε να το επιτύχετε διαβάζοντας την Β’ ανανεωμένη (με πληθώρα πραγματικών παραδειγμάτων, που συλλέχθηκαν τα τελευταία 5 χρόνια) έκδοση του Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών.

Εκεί θα βρείτε 72 απλές και πρακτικές συμβουλές για το πώς να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να μείνετε βαθιά χαραγμένοι στη μνήμη του καταναλωτή. Και όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να δεσμεύσετε σημαντικά κεφάλαια.

Βρείτε το βιβλίο στον παρακάτω σύνδεσμο

https://www.stamoulis.gr/%CE%A5%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%95%CE%BE%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%A0%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CF%84%CF%8E%CE%BD_p-404125.aspx

kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Employee feeling good hotels
Uncategorized
papadakispaul

Εργασία σε Ξενοδοχείο: Πώς να Ζήσεις και Όχι Απλά να Επιβιώσεις

Το παρακάτω άρθρο μας το έστειλε ένας συνεργάτης μας, ένας επαγγελματίας που εργάζεται χρόνια στον ξενοδοχειακό κλάδο και έχει βιώσει όλες τις δυσκολίες αλλά και τις προκλήσεις αυτής της απαιτητικής δουλειάς. Μοιράστηκε μαζί μας τις σκέψεις και τις εμπειρίες του

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining Housekeeping
Uncategorized
papadakispaul

Οροφοκομία. Το Άλφα και το Ωμέγα στην λειτουργία ενός ξενοδοχείου

Η οροφοκομία δεν είναι απλώς μια υπηρεσία καθαρισμού. Είναι μια κρίσιμη λειτουργία που βρίσκεται στον πυρήνα της επιτυχημένης λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Εξασφαλίζει την άνεση, την υγιεινή και την ασφάλεια των επισκεπτών, ενώ διαμορφώνει καθοριστικά την εικόνα του καταλύματος. Παρά την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top