Τμήμα Υποδοχής , ο problems-solver ενός ξενοδοχείου

χωρίς τίτλο 47

Ο Υπάλληλος υποδοχής-Ρεσεψιονιστ το πρώτο άτομο που αντικρίζει ο επισκέπτη κατα την άφιξη αλλά και ο τελευταίος που βλέπει κατά την αναχώρηση και συμβάλλει καθοριστικά στην εικόνα του ξενοδοχείου. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εστιάζει στην πρώτη εικόνα που διαμορφώνει για κάτι και του μένει ζωντανή όσο πιο πρόσφατη είναι.

Οι καλύτεροι Υπάλληλοι υποδοχής μένουν στη μνήμη μας λόγω της φιλικής διάθεσης, της εξυπηρέτησης και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους.Η Υποδοχή είναι ίσως ένα από τα πιο νευραλγικά και σημαντικά τμήματα ενός ξενοδοχείου.

Τι δεξιότητες χρειάζεται να διαθέτει ένας υπάλληλος υποδοχής

  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Αριστες οργανωτικές δεξιότητες
  • Γνώση νέων τεχνολογιών
  • Πολύ καλές γραπτές και προφορικές ικανότητες
  • Γνώση ξένων γλωσσών, κυρίως αγγλικών
  • Ενθουσιασμό για το αντικείμενο
  • Πάθος για την εργασία και ενθουσιασμό
  • Προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Ευχάριστη αλλά ταυτόχρονα δυνατή Προσωπικότητα
  • Μulti-tasking πρέπει ασχολείται με πολλά καθήκοντα και να τα συντονίζει αποτελεσματικά

Αρχικά το τμήμα υποδοχής εμφανίστηκε στα ελβετικά πανδοχεία, και ήταν έναςχώρος κοντά στην είσοδο, όπου περνούσε μεγάλο μέρος από τον χρόνο του οπανδοχέας. Με την πάροδο του χρόνου το τμήμα αυτό εξελίχθηκε καιεπιφορτίστηκε με ένα σύνολο σοβαρών καθηκόντων.

Το τμήμα της υποδοχής, είναι επιφορτισμένο με πλήθος σημαντικών εργασιών, όπως η κράτηση δωματίων όταν ζητηθεί από πελάτες, η υποδοχή και η τακτοποίησή τους στα δωμάτια, η συμπλήρωση των απαραίτητων εντύπων και το άνοιγμα του λογαριασμού των πελατών στον οποίο φροντίζει να καταχωρούνται όλες οι καταναλώσεις που κάνουν κατά τη διάρκεια παραμονής τους. Το τμήμα επίσης, μεριμνά για διάφορες ανάγκες του πελάτη όπως έκδοση εισιτηρίων,φύλαξη τιμαλφών, αλλαγή συναλλάγματος, κλήση ταξί κλπ., και τον πληροφορεί σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, την γύρω περιοχή, τα αξιοθέατα και οτιδήποτε άλλο τον ενδιαφέρει .Παρακολουθεί τις εισόδους για την ασφάλεια των πελατών αλλά και του ξενοδοχείου.Επίσης, φροντίζει για την είσπραξη των λογαριασμών των αναχωρούντων πελατών και ενημερώνει τα τμήματα του ξενοδοχείου για τηνημερήσια και προβλεπόμενη πληρότητα .Το τμήμα της υποδοχής, βρίσκεται κοντά στην είσοδο του ξενοδοχείου, σε σημείο που εποπτεύει όλες τις εισόδους και εξόδους, από και προς τον περιβάλλοντα χώρο. Είναι το σημείο συνάντησης των διαδρόμων, σκάλας και ανελκυστήρα, ώστε να είναι εύκολο για τους πελάτες όταν κινούνται απόκαι προς τα δωμάτιά τους να περάσουν από την υποδοχή για να πάρουν ή να αφήσουν το κλειδί τους,ή για να πάρουν πληροφορίες.Η θέση της υποδοχής διευκολύνει τους υπαλλήλους του τμήματος να ελέγχουν την κίνηση ώστε να μην αναχωρήσουν πελάτες χωρίς να πληρώσουν τον λογαριασμό τους και να μην παρεισφρήσουν στα δωμάτια μη πελάτες του ξενοδοχείου .Η Υποδοχή είναι το τμήμα που δέχεται και διευθετεί τα προβλήματα των πελατών,ενώ είναι ένα τμήμα που διενεργεί απευθείας πωλήσεις δωματίων.Το τμήμα διαχειρίζεται τα δωμάτια πελατών και διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες για να ενημερώσει τα τμήματα εκμετάλλευσης σχετικά με την κίνηση της πελατείας.

Μάθετε περισσότερα για την υποδοχή στα ξενοδοχειακά σεμινάρια της Hoteltraining κάνοντας κλικ hoteltraining

, Τμήμα Υποδοχής , ο problems-solver ενός ξενοδοχείου

Hoteltraining.gr 37
Uncategorized
papadakispaul

Luxury Hotels. Μην το Διατυμπανίζετε, η Αληθινή Πολυτέλεια δεν Χρειάζεται Ετικέτες

Έχετε παρατηρήσει ότι τα ξενοδοχεία που επαναλαμβάνουν συνεχώς τη λέξη luxury σπάνια την προσφέρουν πραγματικά; Τα αυθεντικά πολυτελή brands, όπως JW Mariott Four Seasons,One and Only, δεν βασίζονται σε λέξεις για να πείσουν. Το όνομά τους και οι εμπειρίες που προσφέρουν αρκούν

Διάβασε το άρθρο
price souvlaki Hoteltraining Greece
Uncategorized
papadakispaul

Η τιμή του σουβλακιού στο μικροσκόπιο. Είναι πράγματι ακριβό ή πρόκειται για μια τίμια επιλογή

Το σουβλάκι είναι ίσως το πιο δημοφιλές street food της Ελλάδας, ένας θεσμός που συνδυάζει γεύση, ταχύτητα και παράδοση. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, η τιμή του έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης και… έντονων αντιπαραθέσεων. Ας δούμε, όμως, αν πραγματικά αξίζει τόση

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gr 7 service
Uncategorized
papadakispaul

Εξειδικευμένα Σεμινάρια για Επιχειρήσεις και Ξενοδοχεία – B2B

Η Hoteltraining.gr, κορυφαίος φορέας εκπαίδευσης, παρουσιάζει μια νέα σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων που προσφέρουν ουσιαστική αξία στις επιχειρήσεις. Με εξειδίκευση στη διοργάνωση τόσο δια ζώσης όσο και online σεμιναρίων, καλύπτουμε τις ανάγκες επιχειρήσεων και εργαζομένων σε Ελλάδα και εξωτερικό με επαγγελματισμό και

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top