Τμήμα Υποδοχής , ο problems-solver ενός ξενοδοχείου

Ο Υπάλληλος υποδοχής-Ρεσεψιονιστ το πρώτο άτομο που βλέπουν οι επισκέπτες αλλά και ο τελευταίος που βλέπει κατά την αναχώρηση και συμβάλλει στην εικόνα της εταιρείας. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εστιάζει στην πρώτη εικόνα που διαμορφώνει για κάτι και του μένει ζωντανή όσο πιο πρόσφατη είναι.

Οι καλύτεροι Υπάλληλοι υποδοχής μένουν στη μνήμη μας λόγω της φιλικής διάθεσης, της εξυπηρέτησης και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους.Η Υποδοχή είναι ίσως ένα από τα πιο νευραλγικά και σημαντικά τμήματα ενός ξενοδοχείου.

Τι δεξιότητες χρειάζεται να διαθέτει ένας υπάλληλος υποδοχής

  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Αριστες οργανωτικές δεξιότητες
  • Γνώση νέων τεχνολογιών
  • Πολύ καλές γραπτές και προφορικές ικανότητες
  • Γνώση ξένων γλωσσών, κυρίως αγγλικών
  • Ενθουσιασμό για το αντικείμενο
  • Πάθος για την εργασία και ενθουσιασμό
  • Προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Ευχάριστη αλλά ταυτόχρονα δυνατή Προσωπικότητα
  • Μulti-tasking πρέπει ασχολείται με πολλά καθήκοντα και να τα συντονίζει αποτελεσματικά

Αρχικά το τμήμα υποδοχής εμφανίστηκε στα ελβετικά πανδοχεία, και ήταν έναςχώρος κοντά στην είσοδο, όπου περνούσε μεγάλο μέρος από τον χρόνο του οπανδοχέας. Με την πάροδο του χρόνου το τμήμα αυτό εξελίχθηκε καιεπιφορτίστηκε με ένα σύνολο σοβαρών καθηκόντων.

Το τμήμα της υποδοχής, είναι επιφορτισμένο με πλήθος σημαντικών εργασιών, όπως η κράτηση δωματίων όταν ζητηθεί από πελάτες, η υποδοχή και η τακτοποίησή τους στα δωμάτια, η συμπλήρωση των απαραίτητων εντύπων και το άνοιγμα του λογαριασμού των πελατών στον οποίο φροντίζει να καταχωρούνται όλες οι καταναλώσεις που κάνουν κατά τη διάρκεια παραμονής τους. Το τμήμα επίσης, μεριμνά για διάφορες ανάγκες του πελάτη όπως έκδοση εισιτηρίων,φύλαξη τιμαλφών, αλλαγή συναλλάγματος, κλήση ταξί κλπ., και τον πληροφορεί σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, την γύρω περιοχή, τα αξιοθέατα και οτιδήποτε άλλο τον ενδιαφέρει .Παρακολουθεί τις εισόδους για την ασφάλεια των πελατών αλλά και του ξενοδοχείου.Επίσης, φροντίζει για την είσπραξη των λογαριασμών των αναχωρούντων πελατών και ενημερώνει τα τμήματα του ξενοδοχείου για τηνημερήσια και προβλεπόμενη πληρότητα .Το τμήμα της υποδοχής, βρίσκεται κοντά στην είσοδο του ξενοδοχείου, σε σημείο που εποπτεύει όλες τις εισόδους και εξόδους, από και προς τον περιβάλλοντα χώρο. Είναι το σημείο συνάντησης των διαδρόμων, σκάλας και ανελκυστήρα, ώστε να είναι εύκολο για τους πελάτες όταν κινούνται απόκαι προς τα δωμάτιά τους να περάσουν από την υποδοχή για να πάρουν ή να αφήσουν το κλειδί τους,ή για να πάρουν πληροφορίες.Η θέση της υποδοχής διευκολύνει τους υπαλλήλους του τμήματος να ελέγχουν την κίνηση ώστε να μην αναχωρήσουν πελάτες χωρίς να πληρώσουν τον λογαριασμό τους και να μην παρεισφρήσουν στα δωμάτια μη πελάτες του ξενοδοχείου .Η Υποδοχή είναι το τμήμα που δέχεται και διευθετεί τα προβλήματα των πελατών,ενώ είναι ένα τμήμα που διενεργεί απευθείας πωλήσεις δωματίων.Το τμήμα διαχειρίζεται τα δωμάτια πελατών και διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες για να ενημερώσει τα τμήματα εκμετάλλευσης σχετικά με την κίνηση της πελατείας.

Μάθετε περισσότερα για την υποδοχή στα ξενοδοχειακά σεμινάρια της Hoteltraining κάνοντας κλικ hoteltraining

  • Βρείτε μας στα Social

  • Uncategorized
    papadakispaul

    Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

    Συντάκτης άρθρου :Vassilios Canellos Για να παρακολουθείτε σωστά, να ελέγχετε και να διαχειρίζεστε συνολικά το απόθεμά σας στα ποτά, του bar σας, χρειάζεται λίγος χρόνος και κάποια απλά βήματα που μπορεί να εφαρμόσει κάθε επιχείρηση. Όσο πιο μικρή η επιχείρηση, τόσο

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Επαγγελματική Κατάρτιση Μέσω Σεμιναρίων ?Και όμως είναι εφικτό …

    Eνα σεμινάριο είναι μια συνάντηση είτε δια ζώσης είτε online στην οποία οι άνθρωποι μπορούν να μάθουν για ένα θέμα. Τα σεμινάρια σε καμία περίπτωση δεν είναι σπουδές, όμως εμπλουτίζουν το μυαλό αλλά και το βιογραφικό με μοναδικά στοιχεία. Αποκτάει

    Διάβασε το άρθρο
    Uncategorized
    papadakispaul

    Δημόσιες Σχέσεις. Ενα νέο βιβλίο για να μάθουμε τι είναι πραγματικά οι Δημόσιες Σχέσεις

    Οσοι πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απλώς οι διασυνδέσεις, οι γνωριμίες, η διοργάνωση εκδηλώσεων, ο πρόσχαρος και εξωστρεφής χαρακτήρας, το χαμόγελο και οι ευγενικοί τρόποι, τότε μάλλον θα εκπλαγούν όταν μάθουν ότι η παρεξηγημένη αυτή επιστήμη σημαίνει πολλά παραπάνω

    Διάβασε το άρθρο
    Scroll to Top