Τμήμα Υποδοχής , ο problems-solver ενός ξενοδοχείου

Ο Υπάλληλος υποδοχής-Ρεσεψιονιστ το πρώτο άτομο που βλέπουν οι επισκέπτες αλλά και ο τελευταίος που βλέπει κατά την αναχώρηση και συμβάλλει στην εικόνα της εταιρείας. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος εστιάζει στην πρώτη εικόνα που διαμορφώνει για κάτι και του μένει ζωντανή όσο πιο πρόσφατη είναι.

Οι καλύτεροι Υπάλληλοι υποδοχής μένουν στη μνήμη μας λόγω της φιλικής διάθεσης, της εξυπηρέτησης και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων τους.Η Υποδοχή είναι ίσως ένα από τα πιο νευραλγικά και σημαντικά τμήματα ενός ξενοδοχείου.

Τι δεξιότητες χρειάζεται να διαθέτει ένας υπάλληλος υποδοχής

  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Αριστες οργανωτικές δεξιότητες
  • Γνώση νέων τεχνολογιών
  • Πολύ καλές γραπτές και προφορικές ικανότητες
  • Γνώση ξένων γλωσσών, κυρίως αγγλικών
  • Ενθουσιασμό για το αντικείμενο
  • Πάθος για την εργασία και ενθουσιασμό
  • Προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Προσεγμένη εμφάνιση
  • Ευχάριστη αλλά ταυτόχρονα δυνατή Προσωπικότητα
  • Μulti-tasking πρέπει ασχολείται με πολλά καθήκοντα και να τα συντονίζει αποτελεσματικά

Αρχικά το τμήμα υποδοχής εμφανίστηκε στα ελβετικά πανδοχεία, και ήταν έναςχώρος κοντά στην είσοδο, όπου περνούσε μεγάλο μέρος από τον χρόνο του οπανδοχέας. Με την πάροδο του χρόνου το τμήμα αυτό εξελίχθηκε καιεπιφορτίστηκε με ένα σύνολο σοβαρών καθηκόντων.

Το τμήμα της υποδοχής, είναι επιφορτισμένο με πλήθος σημαντικών εργασιών, όπως η κράτηση δωματίων όταν ζητηθεί από πελάτες, η υποδοχή και η τακτοποίησή τους στα δωμάτια, η συμπλήρωση των απαραίτητων εντύπων και το άνοιγμα του λογαριασμού των πελατών στον οποίο φροντίζει να καταχωρούνται όλες οι καταναλώσεις που κάνουν κατά τη διάρκεια παραμονής τους. Το τμήμα επίσης, μεριμνά για διάφορες ανάγκες του πελάτη όπως έκδοση εισιτηρίων,φύλαξη τιμαλφών, αλλαγή συναλλάγματος, κλήση ταξί κλπ., και τον πληροφορεί σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, την γύρω περιοχή, τα αξιοθέατα και οτιδήποτε άλλο τον ενδιαφέρει .Παρακολουθεί τις εισόδους για την ασφάλεια των πελατών αλλά και του ξενοδοχείου.Επίσης, φροντίζει για την είσπραξη των λογαριασμών των αναχωρούντων πελατών και ενημερώνει τα τμήματα του ξενοδοχείου για τηνημερήσια και προβλεπόμενη πληρότητα .Το τμήμα της υποδοχής, βρίσκεται κοντά στην είσοδο του ξενοδοχείου, σε σημείο που εποπτεύει όλες τις εισόδους και εξόδους, από και προς τον περιβάλλοντα χώρο. Είναι το σημείο συνάντησης των διαδρόμων, σκάλας και ανελκυστήρα, ώστε να είναι εύκολο για τους πελάτες όταν κινούνται απόκαι προς τα δωμάτιά τους να περάσουν από την υποδοχή για να πάρουν ή να αφήσουν το κλειδί τους,ή για να πάρουν πληροφορίες.Η θέση της υποδοχής διευκολύνει τους υπαλλήλους του τμήματος να ελέγχουν την κίνηση ώστε να μην αναχωρήσουν πελάτες χωρίς να πληρώσουν τον λογαριασμό τους και να μην παρεισφρήσουν στα δωμάτια μη πελάτες του ξενοδοχείου .Η Υποδοχή είναι το τμήμα που δέχεται και διευθετεί τα προβλήματα των πελατών,ενώ είναι ένα τμήμα που διενεργεί απευθείας πωλήσεις δωματίων.Το τμήμα διαχειρίζεται τα δωμάτια πελατών και διαθέτει τις απαραίτητες πληροφορίες για να ενημερώσει τα τμήματα εκμετάλλευσης σχετικά με την κίνηση της πελατείας.

Μάθετε περισσότερα για την υποδοχή στα ξενοδοχειακά σεμινάρια της Hoteltraining κάνοντας κλικ hoteltraining

hoteltraining
Uncategorized
sarras

Εξ Αποστάσεως Σεμινάρια Τουριστικών Επαγγελμάτων

Τα σεμινάρια εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για επαγγελματίες του τουρισμού έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το τελευταίο καιρό. Και αυτό διότι η σημασία του τουρισμού σε πολλές χώρες έχει οδηγήσει σε αύξηση της κατάρτισης και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εργατικού δυναμικού. Αν

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Ένα ξενοδοχείο με ύψος 190 μέτρα “περικυκλωμένο” με βλάστηση

Ο λόγος για το Oasia Hotel Downtown στην Σιγκαπούρη που βρίσκεται στην κεντρική επιχειρηματική περιοχή της υπερσύγχρονης πόλης, ολοκληρώθηκε το 2016 και το concept εξαρχής ηταν ενα “πράσινο” με όλη την σημασία της λέξης ξενοδοχείο. Εξωτερικά το ξενοδοχείο καλύπτεται από

Διάβασε το άρθρο
Uncategorized
sarras

Η ιστορία του απεριόριστων διαδρομών εφ’ όρου ζωής αεροπορικού εισιτηρίου αξίας 250.000$

Στα τέλη της δεκαετίας του 1970 η αεροπορική εταιρεία American Airlines δεν τα πήγαινε και τόσο καλά, παρά τη μεγάλη της φήμη, η αεροπορική βιομηχανία γινόταν πολύ ανταγωνιστική, με νέες εταιρείες να δημιουργούνται κάθε χρόνο, πράγμα που σήμαινε ότι ο

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top