Housekeeping:Τα απαραίτητα για το μπάνιο

bathroom of hotel room

Το τμήμα housekeeping είναι αρμόδιο για την τοποθέτηση και την ανανέωση όλων των αναλώσιμων στα δωμάτια των πελατών, μεταξύ άλλων. Ποια είναι τα απαραίτητα για να έχουμε πλήρη εξυπηρέτηση των πελατών μας;

Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, το τμήμα του Housekeeping είναι ένα από τα σημαντικότερα και μεγαλύτερα σε αριθμό ατόμων τμήματα στα ξενοδοχεία. (Πόσο μάλλον σε λειτουργία σε εποχή πανδημίας που φαίνεται να είναι το πιο σημαντικό τμήμα…).

Οι ευθύνες πολλές για όλους στο τμήμα, και πολύ περισσότερο για τον/την υπεύθυνο που χρειάζεται να είναι οργανωτικός και μεθοδικός έτσι ώστε να γίνεται ορθός έλεγχος κάθε δωματίου πριν την παράδοση στον πελάτη.

Ένα λοιπόν από τα πράγματα που είναι απαραίτητο να υπάρχει στην checkpoint list του/της housekeeping manager είναι τα αναλώσιμα που πρέπει να υπάρχουν στο χώρο του μπάνιου.

Πάμε να δούμε λοιπόν τα απαραίτητα που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε μπάνιο καταλύματος…

  1. Dispenser (λόγω πολιτικής κατάργησης πλαστικών μίας χρήσης) ή ατομικά μπουκαλάκια με σαμπουάν, αφρόλουτρο, conditioner
  2. Ατομικό σαπούνι χεριών ή αντίστοιχα dispenser
  3. Μπουρνούζι, πετσέτες πρόσωπου-σώματος
  4. Πατάκι μπάνιου
  5. 2 ρολά χαρτί υγείας (ένα που θα φαίνεται προς χρήση και ένα εφεδρικό)

Απαραίτητα, φυσικά, είναι και τα collateral που βρίσκονται σε κάθε τουαλέτα σχετικά με την ενημέρωση των πελατών, αλλά το πλήθος και το είδος αυτών εξαρτάται από τον κάθε διευθυντή-ιδιοκτήτη ξενοδοχείου.

Επιπλέον, φυσικά, μπορούν να προστεθούν, για αναβάθμιση υπηρεσιών τα παρακάτω:

  1. Ατομικό σκουφάκι μαλλιών και
  2. Ατομικό βαμβάκι προς ντεμακιγιάζ
  3. Πιστολάκι μαλλιών (τουλάχιστον 1300 watt)
  4. Καθρέφτης με μεγεθυντικό φακό και τηλέφωνο μπάνιου (όπου συνήθως υπάρχει από κατασκευής μόνιμα στο μπάνιο)
  5. Ξυραφάκι μίας χρήσης
  6. Οδοντόβουρτσα και οδοντοκρέμα μίας χρήσης
  7. Σακουλάκι υγιεινής μίας χρήσης

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top