Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

reception

Η υποδοχή ξενοδοχείου είναι το πιο κρίσιμο τμήμα λειτουργίας αφού έχει επαφή με τον πελάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο. Με τα επιμέρους τμήματα και αρμοδιότητες των διαφορετικών ειδικότητων, που υπάγονται στο τμήμα υποδοχής, έχει μία σφαιρική και ολοκληρωμένη επικοινωνία με τον πελάτη.

Για τους παραπάνω λόγους, το τμήμα υποδοχής οφείλει να έχει κανόνες λειτουργίας μετρήσιμους και σαφώς ορισμένους από τον προϊστάμενο προς όλο το προσωπικό. Άλλωστε, οι λειτουργικοί κανόνες αποτελούν και τη βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη λειτουργία κάθε τμήματος οποιασδήποτε επιχείρησης.

Οι 10 πιο σημαντικοί κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής – concierge

1.Γνώση και συμμόρφωση των γενικών κανόνων λειτουργίας του ξενοδοχείου, των διαδικασιών που ακολουθούνται ανά τμήμα αλλά και οι ηθικοί κανόνες λειτουργίας μεταξύ του προσωπικού του ξενοδοχείου.

2.Γνώση και συμμόρφωση με τους κανόνες ένδυσης, συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης στον πελάτη καθώς και διαδικασιών κατά τη διαχείριση παραπόνων και διάφορων αιτήματων πλέον των τυπικών διαδικασιών του τμήματος υποδοχής.

3.Έγκαιρη προσέλευση στο χώρο εργασίας προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση κατά τη παράδοση βάρδιας και να γίνει παραλαβή ταμείου.

4.Έγκαιρη ενημέρωση του προϊσταμένου σε περίπτωση καθυστέρησης και ασθένειας καθώς και συνέπεια στο ωράριο και το περιθώριο διαλειμμάτων.

5.Συντήρηση του χώρου εργασίας αισθητικά και λειτουργικά για ομαλή λειτουργία από όλους τους συναδέλφους καθώς και ορθή χρήση όλου του μηχανολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.

6.Συμμόρφωση με όλους τους κανόνες υγιεινής, πυροπροστασίας και ασφάλειας του ξενοδοχείου.

7.Παρουσία και συμμετοχή στα τακτικά meeting που ορίζονται από τον προϊστάμενο υποδοχής ή τον διευθυντή του ξενοδοχείου.

8.Καθημερινή ενημέρωση για όλες τις εκδηλώσεις και τα ειδικά γεγονότα που πραγματοποιούνται στο ξενοδοχείο.

9.Ενημέρωση για σημαντικά γεγονότα στη πόλη, πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνηση των πελατών εντός της πόλης και πληροφορίες σχετικά με εκδρομές, μουσεία και συναφής δραστηριότητες.

10.Απόλυτη συμμόρφωση σχετικά με τους κανόνες συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων πελατών, προσωπικού και επιχείρησης.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

., Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

Opera pms seminar greece
Uncategorized
papadakispaul

Opera PMS: Το Νέο Ασύγχρονο Σεμινάριο Ξενοδοχειακού Λογισμικού στην Hoteltraining.gr

Η Hoteltraining.gr ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου εξ αποστάσεως σεμιναρίου για το Opera Property Management System (PMS), το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Απρίλιο. Το σεμινάριο θα είναι ασύγχρονο, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να το παρακολουθήσουν με τον δικό τους ρυθμό, όποτε και

Διάβασε το άρθρο
@hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Το Σύνδρομο της “Άψυχης Πολυτέλειας”. Πάσχουν πολλά ξενοδοχεία και εστιατόρια στην Ελλάδα

Η πολυτέλεια είναι έννοια που πολλοί επιθυμούν να προσφέρουν και να απολαμβάνουν. Όμως, υπάρχει μια παγίδα που παραμονεύει στη βιομηχανία της φιλοξενίας και της εστίασης: το σύνδρομο της άψυχης πολυτέλειας. Είναι η κατάσταση στην οποία ένας χώρος φαίνεται πολυτελής, έχει

Διάβασε το άρθρο
kariera
Uncategorized
papadakispaul

Hoteltraining.gr: Συμμετοχή στο Tourism Meeting Point 2025

Η Hoteltraining.gr με μεγάλη χαρά συμμετέχει στο Tourism Meeting Point 2025, που διοργανώνεται από το Kariera.gr και τη Workathlon στις 8 Φεβρουαρίου 2025 Στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα στο Ξενοδοχείο Galaxy. Το event, που θα πραγματοποιηθεί με στρατηγικούς συνεργάτες την Bar Academy και την Hoteltraining.gr και Gold Sponsor Domes Resorts, αποτελεί την

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top