Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

reception

Η υποδοχή ξενοδοχείου είναι το πιο κρίσιμο τμήμα λειτουργίας αφού έχει επαφή με τον πελάτη πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο. Με τα επιμέρους τμήματα και αρμοδιότητες των διαφορετικών ειδικότητων, που υπάγονται στο τμήμα υποδοχής, έχει μία σφαιρική και ολοκληρωμένη επικοινωνία με τον πελάτη.

Για τους παραπάνω λόγους, το τμήμα υποδοχής οφείλει να έχει κανόνες λειτουργίας μετρήσιμους και σαφώς ορισμένους από τον προϊστάμενο προς όλο το προσωπικό. Άλλωστε, οι λειτουργικοί κανόνες αποτελούν και τη βασική προϋπόθεση για την επιτυχημένη λειτουργία κάθε τμήματος οποιασδήποτε επιχείρησης.

Οι 10 πιο σημαντικοί κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής – concierge

1.Γνώση και συμμόρφωση των γενικών κανόνων λειτουργίας του ξενοδοχείου, των διαδικασιών που ακολουθούνται ανά τμήμα αλλά και οι ηθικοί κανόνες λειτουργίας μεταξύ του προσωπικού του ξενοδοχείου.

2.Γνώση και συμμόρφωση με τους κανόνες ένδυσης, συμπεριφοράς και εξυπηρέτησης στον πελάτη καθώς και διαδικασιών κατά τη διαχείριση παραπόνων και διάφορων αιτήματων πλέον των τυπικών διαδικασιών του τμήματος υποδοχής.

3.Έγκαιρη προσέλευση στο χώρο εργασίας προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση κατά τη παράδοση βάρδιας και να γίνει παραλαβή ταμείου.

4.Έγκαιρη ενημέρωση του προϊσταμένου σε περίπτωση καθυστέρησης και ασθένειας καθώς και συνέπεια στο ωράριο και το περιθώριο διαλειμμάτων.

5.Συντήρηση του χώρου εργασίας αισθητικά και λειτουργικά για ομαλή λειτουργία από όλους τους συναδέλφους καθώς και ορθή χρήση όλου του μηχανολογικού και ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.

6.Συμμόρφωση με όλους τους κανόνες υγιεινής, πυροπροστασίας και ασφάλειας του ξενοδοχείου.

7.Παρουσία και συμμετοχή στα τακτικά meeting που ορίζονται από τον προϊστάμενο υποδοχής ή τον διευθυντή του ξενοδοχείου.

8.Καθημερινή ενημέρωση για όλες τις εκδηλώσεις και τα ειδικά γεγονότα που πραγματοποιούνται στο ξενοδοχείο.

9.Ενημέρωση για σημαντικά γεγονότα στη πόλη, πληροφορίες σχετικά με τη μετακίνηση των πελατών εντός της πόλης και πληροφορίες σχετικά με εκδρομές, μουσεία και συναφής δραστηριότητες.

10.Απόλυτη συμμόρφωση σχετικά με τους κανόνες συλλογής και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων πελατών, προσωπικού και επιχείρησης.

Το άρθρο υπογράφει η ομάδα της touristhings.gr

., Κανόνες λειτουργίας του τμήματος υποδοχής

hoteltraining stars
Uncategorized
papadakispaul

Πεντάστερα στα λόγια, τριάστερα στην εμπειρία, Το λάθος που κάνουν πολλά ξενοδοχεία στην Ελλάδα

Πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να χαρακτηρίζονται ως “5 αστέρων”, χωρίς όμως να προσφέρουν την αντίστοιχη εμπειρία. Το αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες απογοητεύονται, οι αρνητικές κριτικές πολλαπλασιάζονται, και η φήμη του ξενοδοχείου πλήττεται, πολλές φορές ανεπανόρθωτα. Η εμπειρία του πελάτη δεν καθορίζεται μόνο

Διάβασε το άρθρο
hire for character train for skills
Uncategorized
papadakispaul

Χτίστε ομάδα στο ξενοδοχείο όταν προσλαμβάνετε με βάση τον χαρακτήρα και όχι το βιογραφικό

Τα τελευταία χρόνια, η ανάγκη των ξενοδοχείων για προσωπικό έχει γίνει εντονότερη από ποτέ. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του τουρισμού, η εποχικότητα και οι νέες συνθήκες εργασίας δημιούργησαν ένα μεγάλο κενό στην αγορά εργασίας. Προκειμένου να καλυφθούν άμεσα οι κενές

Διάβασε το άρθρο
nneuromarketing hotel
Uncategorized
papadakispaul

Neuromarketing στη Φιλοξενία & την Εστίαση. Όταν ο Εγκέφαλος Κάνει Κράτηση σε Ξενοδοχεία και Παραγγέλνει Φαγητό

Το neuromarketing, ή αλλιώς νευρομάρκετινγκ, είναι ένας σύγχρονος όρος που ακούγεται όλο και πιο συχνά, αλλά πίσω του κρύβεται κάτι εξαιρετικά απλό και ουσιαστικό: η κατανόηση του πώς λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος τη στιγμή που παίρνει αποφάσεις. Συνδυάζει την επιστήμη

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top