Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.

waiters training

Ορισμένοι επαγγελματίες εκπαιδευτές λένε ότι οι διευθυντές των τμημάτων δεν μπορούν και δεν πρέπει να προσπαθούν να προπονήσουν τους υπαλλήλους τους. Κάποιοι άλλοι λένε οτι θα πρέπει να συντηρούν απλώς, αυτά που ήδη έμαθαν οι υπάλληλοι τους σε εκπαιδεύσεις της εταιρείας. Είναι αλήθεια όμως αυτό;

Τι είναι η προπόνηση των υπαλλήλων ή αλλιώς, η επαγγελματική καθοδήγηση που μπορεί να γίνει από τον υπεύθυνο;

Το coaching – καθοδήγηση, είναι η ικανότητα και οι τεχνικές, του να βοηθάς κάποιον να βελτιώσει την απόδοσή του και να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές του. 

Οι δεξιότητες της καθοδήγησης περιλαμβάνουν:

  • Κλασσική διδασκαλία
  • Συμβουλευτική υποστήριξη
  • Ερωτήσεις 
  • Ζήτηση προτάσεων

Η πραγματική μαγεία της καθοδήγησης,  είναι όταν ο διευθυντής, ακολουθεί μια μη κατευθυνόμενη προσέγγιση κάνοντας ανορθόδοξες ερωτήσεις και ακούγοντας πως το άτομο που έχει απέναντι του σκέφτεται για την επίλυση των προβλημάτων.

Όταν οι άνθρωποι βρουν τις δικές τους λύσεις, και η διεύθυνση προτείνει μικρές διορθώσεις, είναι πιο πιθανό να εφαρμοστούν. Επιπλέον, αυτή η εμπειρία επίλυσης προβλημάτων βοηθά τα άτομα να αναπτύξουν αυτοπεποίθηση για την επίλυση παρόμοιων προβλημάτων όταν βρεθούν μόνα τους.

Ακολουθούν συμβουλές για διευθυντές που θέλουν να καθοδηγήσουν τους υπαλλήλους τους.

◉ Σταματήστε να θεωρείστε αυθεντίες

Οι διευθυντές τις περισσότερες φορές νομίζουν οτι τα ξέρουν όλα. Είναι έτσι η ανθρώπινη φύση. Όλοι θέλουμε να δίνουμε λύσεις, όσον αφορά τα προβλήματα άλλων ανθρώπων. Το πρόβλημα είναι όμως οτι όταν δεν δίνετε στους υπαλλήλους την ευκαιρία να λύσουν τα δικά τους προβλήματα, δεν αναπτύσσονται. Αντ ‘αυτού, εξαρτώνται από τον προϊστάμενο  και ποτέ δεν αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητές τους.

◉ Μην ακολουθείτε τη γρήγορη οδό

Είναι πιο γρήγορο βέβαια και απλούστερο να λέτε συμβουλές. Η καθοδήγηση χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο όμως και υπομονή. Επίσης χρειάζεται πολύ εξάσκηση για να γίνει αποτελεσματική. Ωστόσο, είναι μια επένδυση, γιατί οι άνθρωποι μαθαίνουν, αναπτύσσονται, βελτιώνεται η απόδοση τους, είναι πιο ικανοποιημένοι και αφοσιωμένοι και οι επιχειρήσεις είναι πιο επιτυχημένες.

◉ Μπείτε ξανά στα θρανία

Για να μάθουν πώς να καθοδηγούν, οι διευθυντές πρέπει να βιώσουν πώς είναι να εκπαιδεύονται από κάποιον που είναι πραγματικά καλός σε αυτό. Στη συνέχεια, ας διαβάσουν ένα καλό βιβλίο επί του θέματος. Στη συνέχεια, ας εξασκηθούν ξανά και ξανά. 

◉  Συμπέρασμα

Μετά από λίγο καιρό, οι διευθυντές θα εξαρτώνται λιγότερο από ένα τυπικό γραμμικό πλαίσιο εκπαίδευσης και θα αρχίσουν να αναπηδούν άνετα από το ένα θέμα στο άλλο. Θα νιώσουν τη χαρά του να βλέπουν έναν υπάλληλο να χτίζει δεξιότητες που οι ίδιοι ανακάλυψαν και ενδυνάμωσαν. Ταυτόχρονα θα ανακαλύψουν και τις δυνατότητες που έχουν οι ίδιοι πέρα από το ελεγκτικό ή συντονιστικό κομμάτι της δουλειάς τους. 

Το άρθρο αναδημοσιεύεται από το fnb-pro.gr

, Οι προϊστάμενοι πρέπει να είναι “προπονητές” κι όχι κριτές του προσωπικού τους.

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top