7 λόγοι για τον οποίο ικανοί υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

χωρίς τίτλο 5


Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά και πολύτιμο χρόνο ώστε να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους. Τότε γιατί τα ξενοδοχεία μετά από όλα αυτά χάνουνε τους ικανούς υπαλλήλους τους; Παρακάτω θα δούμε 7 σημαντικούς  λόγους για τους  οποίους συνήθως χάνει μερικούς από τους καλύτερους υπαλλήλους ένα ξενοδοχείο.

Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε απο 230 εργαζομένους που απασχολούνται σε ξενοδοχεία

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

1) Δεν προσφέρεται το πρόγραμμα εργασίας στην ώρα του. Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να προσφέρει το πρόγραμμα εργασίας τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν. Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν απάντησαν ότι έχουνε και αυτοί ζωές έξω από το ξενοδοχείο όποτε θέλουνε να προγραμματίσουν και αυτοι την προσωπική τους ζωή.

Προσφέροντας το πρόγραμμα εργασίας στους εργαζόμενους πολύ νωρίτερα δείχνει στον εργαζόμενο ότι ενδιαφέρεται το ξενοδοχείο για αυτόν

2) Ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων επίσης απάντησαν ότι δεν έχουνε σταθερή μέρα που να πληρώνονται αλλά και ορισμένες φορές δεν πληρώνονται την  υπερωρία  ή κάποιο ρεπό που χάνεται.

3) Το ξενοδοχείο δεν επενδύει στο να  εκπαιδεύσει τον υπάλληλο και να τον κάνει να νιώσει πολύτιμος.

4) Δεν προάγει το υπαρχων προσωπικό και προτιμάει να φέρει εξωτερικό στέλεχος και όχι από τους ηδη εργαζομένους.

5) Διακρίσεις στις κατανομή εργασιών

6) Μη τήρηση των συμφωνιών

7) Κακή συμπεριφορά προϊσταμένου

Αν θες να κρατήσεις τους καλύτερους ανθρώπους σου, θα πρέπει να σκεφτείς πιο προσεκτικά πώς τους συμπεριφέρεσαι. Ενώ οι καλοί εργαζόμενοι είναι πολύ καλοί, το ταλέντο τους τούς δίνει μια αφθονία επιλογών εργασίας. Θα πρέπει να τους κάνεις να θέλουν να δουλέψουν μόνο για σένα και να μην μπαίνουν κάνει στον διαδικασία να αναζητήσουν άλλη εργασία .

Τώρα όλα τα ξενοδοχειακά σεμινάρια που διοργανώνει η Hoteltraining με εξ αποστάσεως παρακολούθηση μέσω της πλέον εύχρηστης πλατφόρμας .

Η Hoteltraining παρέχει την δυνατότητα στους ανθρώπους που έχουν επιβαρυμένο πρόγραμμα ή διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές την δυνατότητα να παρακολουθήσουν κάθε σεμινάριο που υλοποιεί με μόλις ένα κλικ από τον υπολογιστή τους. 

Δείτε Εδώ τα τρέχοντα προγράμματα

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

hoteltraining greece
Uncategorized
papadakispaul

Ανατροπές στα Φιλοδωρήματα-Tips-Πουρμπουάρ με Νέο Σύστημα Χωρίς Φόρους και Ασφαλιστικές Εισφορές

Από τον επόμενο μήνα 1η Νοεμβρίου, ξεκινά η εφαρμογή ενός νέου συστήματος αφορολόγητων φιλοδωρημάτων για τους εργαζόμενους. Λόγω της συνεχούς αυξανόμενης χρήσης των POS, το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να τροποποιήσει τον τρόπο φορολόγησης των φιλοδωρημάτων που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι στην

Διάβασε το άρθρο
want my money back hoteltraining.gr
Uncategorized
papadakispaul

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων

Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται

Διάβασε το άρθρο
cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top