7 λόγοι για τον οποίο ικανοί υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

χωρίς τίτλο 5


Τα ξενοδοχεία ξοδεύουν σημαντικά χρηματικά ποσά και πολύτιμο χρόνο ώστε να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους. Τότε γιατί τα ξενοδοχεία μετά από όλα αυτά χάνουνε τους ικανούς υπαλλήλους τους; Παρακάτω θα δούμε 7 σημαντικούς  λόγους για τους  οποίους συνήθως χάνει μερικούς από τους καλύτερους υπαλλήλους ένα ξενοδοχείο.

Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε απο 230 εργαζομένους που απασχολούνται σε ξενοδοχεία

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

1) Δεν προσφέρεται το πρόγραμμα εργασίας στην ώρα του. Ένα ξενοδοχείο θα πρέπει να προσφέρει το πρόγραμμα εργασίας τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν. Οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν απάντησαν ότι έχουνε και αυτοί ζωές έξω από το ξενοδοχείο όποτε θέλουνε να προγραμματίσουν και αυτοι την προσωπική τους ζωή.

Προσφέροντας το πρόγραμμα εργασίας στους εργαζόμενους πολύ νωρίτερα δείχνει στον εργαζόμενο ότι ενδιαφέρεται το ξενοδοχείο για αυτόν

2) Ένα μεγάλο ποσοστό των εργαζομένων επίσης απάντησαν ότι δεν έχουνε σταθερή μέρα που να πληρώνονται αλλά και ορισμένες φορές δεν πληρώνονται την  υπερωρία  ή κάποιο ρεπό που χάνεται.

3) Το ξενοδοχείο δεν επενδύει στο να  εκπαιδεύσει τον υπάλληλο και να τον κάνει να νιώσει πολύτιμος.

4) Δεν προάγει το υπαρχων προσωπικό και προτιμάει να φέρει εξωτερικό στέλεχος και όχι από τους ηδη εργαζομένους.

5) Διακρίσεις στις κατανομή εργασιών

6) Μη τήρηση των συμφωνιών

7) Κακή συμπεριφορά προϊσταμένου

Αν θες να κρατήσεις τους καλύτερους ανθρώπους σου, θα πρέπει να σκεφτείς πιο προσεκτικά πώς τους συμπεριφέρεσαι. Ενώ οι καλοί εργαζόμενοι είναι πολύ καλοί, το ταλέντο τους τούς δίνει μια αφθονία επιλογών εργασίας. Θα πρέπει να τους κάνεις να θέλουν να δουλέψουν μόνο για σένα και να μην μπαίνουν κάνει στον διαδικασία να αναζητήσουν άλλη εργασία .

Τώρα όλα τα ξενοδοχειακά σεμινάρια που διοργανώνει η Hoteltraining με εξ αποστάσεως παρακολούθηση μέσω της πλέον εύχρηστης πλατφόρμας .

Η Hoteltraining παρέχει την δυνατότητα στους ανθρώπους που έχουν επιβαρυμένο πρόγραμμα ή διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές την δυνατότητα να παρακολουθήσουν κάθε σεμινάριο που υλοποιεί με μόλις ένα κλικ από τον υπολογιστή τους. 

Δείτε Εδώ τα τρέχοντα προγράμματα

., 7 λόγοι για τον οποίο ικανοί  υπάλληλοι αφήνουν τα ξενοδοχεία

hoteltraining.granswerhotels 2
Uncategorized
papadakispaul

Γιατί Τα Ξενοδοχεία Πρέπει να Απαντούν στα Βιογραφικά των Υποψηφίων σε Κάθε Περίπτωση

Η απάντηση στα βιογραφικά που αποστέλλουν οι υποψήφιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να αποτελεί μια κρίσιμη πρακτική για κάθε ξενοδοχείο. Δεν αφορά μόνο την ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας της εταιρείας, αλλά και τη διαμόρφωση υγιών σχέσεων με τον ευρύτερο επαγγελματικό κόσμο.

Διάβασε το άρθρο
changehotel
Hospitality
papadakispaul

Πώς να Αναγνωρίσετε την Κατάλληλη Στιγμή για να Αποχωρήσετε από την Εργασία σας

Συχνά τίθεται το ερώτημα: «Είναι σωστό να φύγω από τη ξενοδοχείο που εργάζομαι μου μετά από 1 ή 2 χρόνια, ή ακόμα και μετά από 8 χρόνια;» Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα δεν είναι απλή, αλλά το να αφήσετε

Διάβασε το άρθρο
fifo hotel
Uncategorized
papadakispaul

Σύστημα FIFO: Το Κλειδί για Αποτελεσματική Διαχείριση Τροφίμων στα Ξενοδοχεία και Επισιτιστικό Κλάδο

Το σύστημα FIFO, που σημαίνει “First In, First Out” (Πρώτο Μέσα, Πρώτο Έξω), είναι μια μέθοδος διαχείρισης αποθεμάτων που χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχειακού τομέα, ειδικά στα επισιτιστικά τμήματα. Η βασική αρχή του FIFO είναι ότι τα

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top