Οι 8 χώρες με τον καλύτερο μισθό για εργαζόμενους στον Τουριστικό κλάδο.

Hospitality

Μπορεί η κρίση του COVID-19 να έχει επηρεάσει  αρνητικά τον τουρισμό σε ολόκληρο τον πλανήτη όμως μην γελιόμαστε αργά η γρήγορα οι καλές εποχές  του τουρισμού θα επιστρέψουν .και μάλιστα θα επιστρέψουν δυναμικά

Παρακάτω θα σας παραθέσουμε έναν μέσο όρο μισθού που αμείβεται κάποιος ο όποιος εργάζεται  στον τουριστικό κλάδο(μέσος ορος πολλών ειδικοτήτων-ετήσιος μισθός).

Η συλλογή των δεδομένων δεν ήταν εύκολη όμως πήραμε στοιχεία από μεγάλες εταιρείες εύρεσης προσωπικού ανα τον κόσμο σε διαφορετικές ειδικότητες και  τα συγκρίναμε.

Πολλοί θα πουν ότι ένας Σεφ  αμείβεται 10,000 Δολάρια τον μήνα όμως βάζουμε μέσο όρο , Ρεσεψιόν ,Σέρβις ,Μπαρ , Λάντζα ,Γκρουμ  κλπ

8)Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα 26,100 Δολάρια

7)Ιαπωνία 26,850 Δολάρια

6)Νορβηγία  27,230 Δολάρια

5)Γαλλία 28,820 Δολάρια

4)Αγγλία  29,110 Δολάρια

3)Γερμάνια 32,000 Δολάρια

2)Καναδάς 36,760 Δολάρια

1)Αυστραλία 38,220 Δολάρια

Μπορεί η Ελλάδα να είναι μακριά από τέτοιους μισθούς όμως είναι μια εργασία με μέλλον και με προοπτικές εξέλιξης   για ολους.Θα έρθουν καλύτερες μέρες και πρέπει να είμαστε έτοιμοι με μοναδικές ξενοδοχειακές υπηρεσίες και γνώση του αντικειμένου που ειδικευόμαστε.

Η συνεχής εκπαίδευση κάθε εργαζομένου θα ενισχύσει αυτές τις υπηρεσίες , μάθε πως  πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο  Κάνε κλικ εδώ και επέλεξε το πρώτο σεμινάριο που θέλεις να παρακολουθήσεις!

cvhoteltraining
Uncategorized
papadakispaul

254 Αιτήσεις για Εργασία σε Ξενοδοχεία στο LinkedIn και Μόνο Δύο Ραντεβού για Συνέντευξη. Μήπως Δεν Είναι Τελικά Η Πλατφόρμα Ευρέσεως Εργασίας Που Πιστεύαμε

Οι αριθμοί είναι αποκαρδιωτικοί. Μετά από 254 αιτήσεις για θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία μέσω LinkedIn, ο αναγνώστης μας, Τ.Α., κατάφερε να κλείσει μόνο δύο συνεντεύξεις. Και τα πράγματα έγιναν χειρότερα. Στην πρώτη συνέντευξη, λίγο πριν την πραγματοποίησή της, ενημερώθηκε ότι

Διάβασε το άρθρο
Hoteltraining.gronlinecourses
Uncategorized
sarras

Το τέλος των πληρωμένων fake reviews έρχεται και στα ξενοδοχεία

Η Google έχει αρχίσει να λαμβάνει αυστηρά μέτρα κατά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (και όχ μόνο)που εμπλέκονται σε ψεύτικες κριτικές στο Google. Η νέα αυτή πολιτική επιβάλλει κυρώσεις σε προφίλ που παραβιάζουν τους κανονισμούς για τις κριτικές, όπως η προσωρινή αφαίρεση

Διάβασε το άρθρο
do not rent this reservation room hoteltraining
Uncategorized
sarras

DNR-Do Not Rent: Όταν τα Ξενοδοχεία Λένε «Όχι» σε Ανεπιθύμητους Επισκέπτες

Το DNR (Do Not Rent ή Do Not Reserve) στην ξενοδοχειακή ορολογία αναφέρεται σε μια λίστα ατόμων στους οποίους δεν επιτρέπεται να κάνουν κράτηση δωματίου ή να μείνουν στο ξενοδοχείο. Πρόκειται για ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία προκειμένου να

Διάβασε το άρθρο
Scroll to Top